mcgroven Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Når jeg klyper meg i armen avsløres Star Wars: Empire at War. Det er ikke en våt drøm, men en herlig virkelighet. Les mer Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ikke overbevist? - I find your lack of faith disturbing. genial avslutning på en god omtale, og spillet er allerede forhåndsbestilt og ligger trolig i postkassa mi på release i morgen. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 God omtale. Godt spill. Gleder meg. Du har forøvrig tidenes beste typo her Mikael. Handel er mulig når planter du kontrollerer linkes sammen ved de nevnte gruvestasjonene. Du glemte muligens en liten "e" i "planter"? :-----D Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Nei, jeg elsker planter. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 En god omtale. Jeg ser fram til å spille dette spillet både alene og med venner! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Bra omtale, som ovennevnt. Fint å se at det kommer dugelige Star Wars spill ut også, en gang i blant. Jeg må kanskje vurdere å gå til innkjøp av dette... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 demoen virka lovende.. gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Denne omtalen fikk meg til å få lyst på dette spillet, det må skaffes! Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 meget gledelig at spillet får såpass gode omtaler som jeg håpet på. gamlegutta fra westwood viser hvor skapet skal stå Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Dette høres interesant, selv om det er nok spill på gang som jeg nok heller kommer til å prioritere, hvis jeg får tid Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Dette så meget lovende ut. Genialt at det er co-op på kampanje delen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 *dr0000l* Jeg gleder meg sånn! Forstod jeg det rett at man -IKKE- spiller ute i verdensrommet i LAN? Altså, flyr mellom planeter og slikt? Spiller man kun battle typ Command & Conquer ? Isåfall blir det en bummer, fordi i demoen var det dèt som imponerte meg minst. - Og det kom jo tydelig frem at reviewer her på gamer.no ikke synes det var det beste heller. Uansett, endelig et RTS spill som kan underholde meg igjen! I den siste tiden har jeg mimret gamledager med generals, og spillt endel Rome: Total War som jeg aldri blir lei av! Men nå er jeg klar for Star Wars Empire at war! Lenke til kommentar
Mith Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Can't wait. Gimmie gimmie gimmie. Så det var en litt snuskete verson som surret rundt i underverden, men dette må jo kjøpes. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 *dr0000l* Jeg gleder meg sånn! Forstod jeg det rett at man -IKKE- spiller ute i verdensrommet i LAN? Altså, flyr mellom planeter og slikt? Spiller man kun battle typ Command & Conquer ? Isåfall blir det en bummer, fordi i demoen var det dèt som imponerte meg minst. 5618863[/snapback] Det stemmer, med unntak av at to stykker kan spille kampanjedelen over LAN. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hvordan er det byggemessig og kampmessig sett i forhold til Imperium Galactica 2? Jeg har savnet en verdig etterfølger. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 <irritert> jeg er så jævli drit lei at Lucas Arts pumper ut en haug med SW spill, mens de driter i å lage gode spill som monkey island, indiana jones, Sam'N'max og lignende ! </irritert> Epz. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 <irritert>jeg er så jævli drit lei at Lucas Arts pumper ut en haug med SW spill, mens de driter i å lage gode spill som monkey island, indiana jones, Sam'N'max og lignende ! </irritert> Epz. 5619291[/snapback] Ja, det var deres storhetsspill!! Dog ser det ut som Empire at War ikke blir en av deres verste spill Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) *dr0000l* Jeg gleder meg sånn! Forstod jeg det rett at man -IKKE- spiller ute i verdensrommet i LAN? Altså, flyr mellom planeter og slikt? Spiller man kun battle typ Command & Conquer ? Isåfall blir det en bummer, fordi i demoen var det dèt som imponerte meg minst. 5618863[/snapback] Det stemmer, med unntak av at to stykker kan spille kampanjedelen over LAN. 5618891[/snapback] Kampanjedelen? Er det -reise mellom planeter og slenge units i orbit- det? Typ: http://bilder.gamer.no/118/118501/i_118501.jpg Kan man spille slik i LAN ? ôÔ EDIT: Bildet var stort og tulla til hele posten Endret 17. februar 2006 av dark by design Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Noen som vet om det er i salg i Norge? Så på siden dems at det var launch igår, men en webbutikk hadde idag? Er det noe mulighet for at spaceworld, freerecord shop eller andre har det i hylla i dag? AKIRA Lenke til kommentar
Folo Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hvordan er det byggemessig og kampmessig sett i forhold til Imperium Galactica 2? Jeg har savnet en verdig etterfølger. 5618961[/snapback] Ja, hvertfall når de skrinla IG 3, tror nok ikke dette er like detaljert og micromanagement, men det er nok ett bra spill og kjekt med litt forandringer også. Skal uansett testes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg