shagg0r Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei =) har begynt å titte på mc de siste dagene. Skal ta lappen til sommeren =)) Har sett at jeg kan få et strøkent eksemplar zxr-6 99 mod for 50 k! Det synts jeg er mye sykkel for penga! Den sykkelen er jo bare rå! Eller hva? Noen som veit hva det koster for en 21 åring å forsikre en slik en? Med bare ansvar og evt ulykke. Har ingen bonus=( Tipper det blir dyrt.. Jeg er forøvrig nybegynner, er kanskje ikke verdens lureste sykkel å kaste seg på da? men jeg har kjørt trail i 5 år så har jo værtfall balansen inne. Er relativt fornuftig også tror ikke jeg ville ha kjørt meg ihjell med det først ^^ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Neida, er bare til og hoppe på... Blir litt dyrt i forsikring da.. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hadde en zx6r-98 som min første sykkel. Veldig fine sykkler det. Litt "gammel" nå syns jeg, men ellers lettkjørt og nok motor for en nybegyner. Men pass på: Hvis sykkelen IKKE er strøken så kan det fort bli dyrt. Se på km-stand og om sykkelen er generelt godt holdt. På min måtte "alt" byttes da den var gått 60.000km. Alt av slitedeler, motor var oppbrukt, gaffel måtte totaloverhales, ny bakdemper + overhaling av oppheng bak++ Det skal sies at sykkelen hadde gått 60K km med 2 gassglade karer som eier da. Var godt holdt, men hardt behandlet. Så en som er pent kjørt vil nok sikkert holde lengre. Fjæring osv blir dog slitent uansett... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja, var å så på en 99modell, av zxr6, den var passe strøken.. Fikk lyst på den, den var så liten :=9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå