Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kawasaki zxr-6 99mod :)

shagg0r

Anbefalte innlegg

Hei =) har begynt å titte på mc de siste dagene. Skal ta lappen til sommeren =)) Har sett at jeg kan få et strøkent eksemplar zxr-6 99 mod for 50 k! Det synts jeg er mye sykkel for penga! Den sykkelen er jo bare rå! Eller hva?

Noen som veit hva det koster for en 21 åring å forsikre en slik en? Med bare ansvar og evt ulykke. Har ingen bonus=( Tipper det blir dyrt..

Jeg er forøvrig nybegynner, er kanskje ikke verdens lureste sykkel å kaste seg på da? men jeg har kjørt trail i 5 år så har jo værtfall balansen inne. Er relativt fornuftig også tror ikke jeg ville ha kjørt meg ihjell med det først ^^

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hadde en zx6r-98 som min første sykkel. Veldig fine sykkler det. :)

Litt "gammel" nå syns jeg, men ellers lettkjørt og nok motor for en nybegyner.

Men pass på: Hvis sykkelen IKKE er strøken så kan det fort bli dyrt. Se på km-stand og om sykkelen er generelt godt holdt. På min måtte "alt" byttes da den var gått 60.000km. Alt av slitedeler, motor var oppbrukt, gaffel måtte totaloverhales, ny bakdemper + overhaling av oppheng bak++

Det skal sies at sykkelen hadde gått 60K km med 2 gassglade karer som eier da. ;)

Var godt holdt, men hardt behandlet. Så en som er pent kjørt vil nok sikkert holde lengre. Fjæring osv blir dog slitent uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...