Anterialis Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvordan gjør jeg dette? Exportere prosjektet i Adobe Premiere Pro 1.5 til DVD-filer? (.vob er det vel). Jeg vet bare hvordan jeg brenner prosjektet direkte inn på ei dvd-plate, men jeg vil ha med menyer og sånne ting. (Se mitt innlegg om dette). Noen som vet hvordan jeg gjør dette?? På forhånd takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Bruk eit DVD-program som Adobe Encore, Sony DVD Architect, Sonic DVDit eller liknande. Eksporter fila frå Premiere Pro som DV AVI, og importer denne inn i DVD-programmet, som tek seg av all konvertering. Du kan eksportere frå PPro i DVD-kompatibel MPEG2 (File --> Export --> Adobe Media Encoder), men for å få den filstrukturen som krevst til DVDar treng du eit DVD-authoring-program, [edit] uansett, so det beste er å eksportere som DV AVI. File --> Export --> Movie: Velg Microsoft DV AVI i settings --> General --> Filetype. Pass på at du bruker PAL og Pixel aspect ratio som passer. Dei innstillingane finn du under Video.)[/edit] Hadde du oppgradert til PPro 2.0 kunne du brent DVD med menyar direkte frå tidslinja, omlag på same måte som i Premiere Elements. Endret 16. februar 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå