Gå til innhold

Kjøp premium versjonen av 360!

StrongBad_

Anbefalte innlegg

Snakka med Expert nettopp og de sa at å kjøpe "billig modellen" er dumt.

Mange nye spill som kommer snart krever Harddisk, og den koster 900kr!

Pluss at hvis man skal kjøpe alt det som følger med så blir det dyrt: trådlås kontroller, kabel osv. Man må jo også kjøpe minnebrikke noe som jeg syns er veldig dumt siden det var harddisk på den forrige XBoxen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå har for så vidt microsoft lovet at ingen spill skal kreve HDD.

MEEN det skal sies at det har dukket opp et spill fra sega (tror det var sega, husker ikke hvilket spill) som krever HDD for å fungere, men det er mulig de ikke får lov til dette av microsoft, men alt skal vel tas med en klype salt?

Lenke til kommentar
nå har for så vidt microsoft lovet at ingen spill skal kreve HDD.

MEEN  det skal sies at det har dukket opp et spill fra sega (tror det var sega, husker ikke hvilket spill) som krever HDD for å fungere, men det er mulig de ikke får lov til dette av microsoft, men alt skal vel tas med en klype salt?

5615204[/snapback]

fotball manager 2006 kommer til å kreve HDD. dette er bekreftet.

http://gamer.no/nyhet/xbox_360/fm2006_trenger_harddisk/23351

Endret av stekri88
Lenke til kommentar

Er i utgangspunktet enig med at du får mer for pengene når du kjøper Premium utgaven av xbox360. Men det er jo et par et andre ting som spiller inn/har spilt inn på valget mitt:

- Premium utgaven var lenge vanskelig å få tak i. Og når Lefdal og Elkjøp fikk inn Core (en stund før Premium kom inn igjen) solgte de dem under veil. utsalgspris (1995kr og 2295kr).

- Kontrollen som følger med Core har ledning med usb plugg og brukes som gamepad til PC.

- I de første utgavene av Premium fulgte det med en fjernkontroll. Dette tilbudet er nå over og håndkontrollen fungerer til DVD avspilling.

- Ikke alle er like dyre som Expert når det gjelder ekstra utstyr. HDD kan kjøpes for 749kr +frakt hvis du velger rett nettbutikk.

- Trenger man komponent kabelen som følger med i Premium? Jeg skulle koble Xbox360 på LCD skjerm og trengte VGA kabelen i stedet.

- Når det gjelder headsettet så er jeg i en litt spesiell situasjon. Bor på studenthybel og nettverket støtter ikke online spilling. Altså ingen Live mulighet og dermed ikke behov for headsettet.

Jeg føler ikke at jeg har tapt penger på å kjøpe Core utgaven (de som kjøpte Premium for 2895kr har selvfølgelig gjort et utrolig godt kjøp).

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar

Uff dere som har betalt 2500 osv for premium er heldige! må ut med ca 3400 på Expert jeg, siden jeg har en tilgode lapp på 2000 hos Expert må jeg kjøpe der skal jeg ha råd.

Men men håper jeg blir fornøyd! Foresten noen spill som dere kan foreslå? Tenkte på, første omgang hvertfall Call of Duty 2, PGR, Amped 3 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...