StrongBad_ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Har sett at det skal følge med en media fjernkontroll når man kjøper premium versjonen, men jeg så også i en annen tråd at det ikke gjorde det. Noen som kan ta livet av dette ryktet for meg? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Så vidt jeg husker, følger det med denne fjernkontrollen i hele den første ladningen med 360-maskiner. Hvor lenge denne "ladningen" vil vare aner jeg ikke, men jeg fikk med en fjernkontroll i min pakke, som jeg kjøpte i slutten av januar. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det er slutt på fjernkontroller som følger med. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 men det var med når jeg fikk min så men den fjerkontrollen er mindre enn de man kjøper til 360 på butikken nå. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Synes den midre er mer praktisk jeg... Den store er vel best om du har Mediacenter. Lenke til kommentar
Octomannen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Den store har t9-tastatur som gjør det mye enklere å skrive beskjeder på xbox live Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Men kjøper man trådløs kontroller så er det vel lite vits i å ha fjernkontroll? Kanskje man går glipp av noen knapper? Men man trenger ikke noe ekstra utstyr for å se DVD? Det er vel bare å slenge inn DVD'n og lene seg tilbake? Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 jepp, bare sleng inn DVD'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå