Lab Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg har koblet til en disk med usb2. den isntaleres fint og er klar til bruk, men jeg finner den ikke noe sted. Sjekket i enhetsbehandling og der ligger den uten problemer. kan noen hjelpe meg her. Den ligger ikke under"min datamaskin" så vidt jeg kan se! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Høgreklikk på min datamaskin > Behandle > Diskbehandling og høgreklikk på disken og trykk på endre bokstav eller noe i den dur. Den har sikkert bestemt seg for å bruke ett stasjonsnavn som allerede er i bruk. Er noen disker som gjør det bare Lenke til kommentar
Lab Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 takk for hjelpen. Gjorde som du sa og fant disken under diskbehandling. Der står det "utildelt" og "ikke instaleret". Skjønte ikke hva du mente med å endre navn! Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Du må partisjonere og formatere disken, da får du valget om hvliken stasjonsbetegnelse (bokstav) du vil gi den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå