appelsinbrus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Har et Ixus 50 som jeg har tatt et par bilder med, men jeg får bare bluscreen når jeg setter i kamera. (Har prøvd annen usb-port) What to do..? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kabelproblem ? Bruk kortleser i stedet for usb kabel, mye raskere overføring ved USB 2.0. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Funka for bare et par dager siden da. Ikkeno kødd med kabelen. Driver? Lenke til kommentar
caton Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Høres mest ut som driver ja. Slett program som følgte med for så å legge det inn på nytt, eventuelt last driveren ned fra produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Finn først ut: Er det feil på PC, kabel eller kamera. Prøv kamera på annen PC med annen kabel. Mest sannsynlig er det PC som gjør det, dersom du kjører Windows, kan du forsøke Windows Update og se om det finnes noe nyere driver for USB eller annet med I/O for din PC, ev. på hjemmesidene til PC-produsenten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå