ekren Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Har en bærbar med Windows XP SP1, og IrDa (fast infrared). Har lyst til å bruke mobilen min til å koble opp mot internett i de tilfellene dette kan være hensiktsmessig.. Noen som vet hvordan jeg kan bruke mobilen til da å ringe opp til min vanlige internettlevarandør. Har en Nokia 6510 somskal ha innebygget høyhastighetsmodem (43.6 kbps??) Lenke til kommentar
oltis Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hei! I Win XP legger du telefonen mot Ir'en. Aktiver denne og da blir det installert et Generic IR modem. Gå til telefon og modemalternativer og velg "modem". Klikk på egenskaper for modem og legg inn at kommando for enten CSD eller GPRS. For mer info, send meg en mail eller besøk http://www.telenormobil.no Tori Lenke til kommentar
tbone Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Du må ha gsm data på abonnementet ditt for å få høyhastighet.(hvis du har telenor mobil)Anbefaler ikke å bruke gprs oppkobling da du betaler for det du laster ned. Lenke til kommentar
Valemon Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hvordan er det med bluetooth? Jeg har bluetooth-telefon, og lurer på om det er verdt det å flekke ut 1000 spenn for at USB-bluetooth adapter? Har brukt Ir før og mener å huske at det blei litt klønete når mobilen må peke mot et bestemt sted på pc'en hele tida... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå