Joachim_F Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 I følge Next Generation vil Sony tilby en Xbox Live-konkurrent til PS3, samtidig som det ser ut som harddisken ikke vil selges sammen med konsollen. Les mer Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 like omfattende som de lovet angående online tjenesten til ps2 ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) like omfattende som de lovet angående online tjenesten til ps2 ? 5616722[/snapback] Matrix-funksjonalitetn du tenker på? :!: Nei men eg har truen på at Sony greier å lever en verdig konkurrent til LIVE i denne omgang,eg håper ihvertfall de greier å levere tilsvarende. Ellers er eg spennt på prisen til PS3. Endret 17. februar 2006 av Mala Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det har også nylig kommet frem at harddisken til PS3 kun vil selges separat. Skuffende av Sony. Eg hadde ikkje trudd at dei skulle gjere same tabba som MS. Ellers blir det spennande og sjå korleis eit evt. online tilbod kjem til å vere. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Tabbe å tabbe, ta en titt på hardwaren du får med . Noe må de kutte ned på uanset hvis de skal selge den til en akseptabel pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg