jastroem Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei. Jeg skal kjøpe meg et nytt skjermkort. Har PCI-e kortplass. Kanskje det er noen som vet hvilket kort jeg bør bruke. Har sett litt på Internett, men der er jo ti millioner forskjellige typer å velge mellom. Kommer nok til å bruke det til en del spill også, så som Call of Duty 2 eller liknende. Er også interresert i å koble til den gamle vhs spilleren min for å kopiere noen filmer over til dvd format. Er det noen som vet hvilket kort som kan brukes, uten å måtte tømme bankkontoen? Jan. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 et av ati sine All-in-wonder kort f.eks ATI All-in-Wonder X800XL 256MB GDDR3, PCI-Express, DVB-T+PAL/SECAM, FM, Remote Lenke til kommentar
Magic Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Du trenger ikke et all-in-wonder kort da, men et hvilket som helst kort med video-inn, f,eks. nvidia 6600GT eller 7800GT (avhengig av hva du har råd til) Lenke til kommentar
boyom Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg ville gått for Nvida GeForce serien! Kommer an på hva du har råd til... Geforce 6600 1000 kr for et av di beste skjemkorta i sommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå