Joachim_F Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Piranha Bytes er for tiden opptatt med å svare på spørsmål fra spillermiljøet om det kommende rollespillet Gothic III. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Goodie! En del bra info her, dog jeg synes noen av folka stilte litt vel detaljerte spørsmål (og noen spørsmål synes jeg nesten de gikk litt rundt - som det om Gothic1-slossesystemet). Men hvorfor kunne ikke noen bare stille det enkle spørsmålet "will there be ragdoll physics on all objects and dead creatures"? Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 [klipp] jeg synes noen av folka stilte litt vel detaljerte spørsmål [klipp] Ja litt typisk det der på de offisielle foraene. Virker nærmest som showoff når de går ned i sine ekstremt tekniske spørsmål. Jeg ville tro folk er mer interessert i innholdet i spillet, features etc.. Men hvorfor kunne ikke noen bare stille det enkle spørsmålet "will there be ragdoll physics on all objects and dead creatures"? 5615083[/snapback] Eller hva med "Will Gothic 3 use dated graphics engine or nextgen"? Vel fysikken blir jo hvertfall berørt i et av spørsmålene, selvom det ganske riktig ikke besvarer dette med rag-doll. Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Spillet er jo utsatt til slutten av september. Blir de aldri ferdige? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvem sa at de hadde utsatt det? Lenke til kommentar
Pibeba Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvem sa at de hadde utsatt det? 5630530[/snapback] det står på gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg