Pastor Lorentzen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tja, du kan jo kjøpe Geometry Wars, Mutant Storm eller Zuma. Tre meget gode spill til Xbox 360. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Test drive unlimited kommer en gang i 2.kvartal i år. Hvis det blir like bra som det ser ut til kommer det til å revolusjonere bilspill-genren. WOW med biler, sinnsykt! Tror det blir en sommerferie nr.2 på meg når det er ute!Ellers er ser jo Oblivion og Fight night lovende ut.. 5614929[/snapback] Ja det er et av de jeg gleder meg aller mest til. Er ikke veldig imponert over noen av bilspillene som er ute nå, så jeg håper på noe som virkelig kan kalles nextgen... Og konseptet virker veldig spennende Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg liker ikke FPS, Bilspill og sport. (unntatt RR6) Kanskje xbox er helt feil valg for meg.... 5615283[/snapback] Høres ut som du burde valgt en eller annen bærbar konsoll som f.eks. PSP eller DS. Jeg vil anbefale PSP. 5615590[/snapback] Jeg har både DS og PSP. Spiller aldri på de heller. Men er irriterende at microsoft ikke kan få til noe annet enn fps og bil. Nintendo og Playstation klarer jo dette fint. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Mars blir en nydelig spill mnd for 360 ja skal personelig ha. GRAW FarCry IP Oblivion (kanskje....) FightNight Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg liker ikke FPS, Bilspill og sport. (unntatt RR6) Kanskje xbox er helt feil valg for meg.... 5615283[/snapback] Høres ut som du burde valgt en eller annen bærbar konsoll som f.eks. PSP eller DS. Jeg vil anbefale PSP. 5615590[/snapback] Jeg har både DS og PSP. Spiller aldri på de heller. Men er irriterende at microsoft ikke kan få til noe annet enn fps og bil. Nintendo og Playstation klarer jo dette fint. 5618975[/snapback] Gi det litt tid så blir spillene mye mer varierte. FPS og Bilspill er det som kommer oftest i starten av en ny konsoll f.eks GT 3 og timesplitters kom jo med Ps2 og dte kom mange Ps2 FPS i en kort periode senere. Tipper rundt august-september at vi får se forskjellige sjangre og next-gen virksomhet Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 IMHO er det spillet med best gameplay på xbox nå uten tvil "Outpost Kaloki X" på Arcade-en. Beste 60kronersinvesteringen jeg har hatt. Timesvis med morro! Nesten glemt å spille PGR3. Og ja, mars blir en fin måned. Men oblivion skal jeg ha på PC-en. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 tror ikke Far cry instincts kommer i mars.. er vel senere i år? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 tror ikke Far cry instincts kommer i mars.. er vel senere i år? 5623913[/snapback] på et intervju.. (var det IGN tro?) så sa de at den kommer i mars Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 De som med hånden på hjertet kan påstå at Call of Duty 2 er et "middelmådig" spill, bør gi opp si karriere som konsollgamer umiddelbart Personlig har jeg ikke blitt underholdt så godt av et spill siden Baldurs Gate kom for mange hærrens år siden. Det skal nevnes at COD2 bør spilles på Veteran vanskelighetsgrad Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det skal nevnes at COD2 bør spilles på Veteran vanskelighetsgrad 5625122[/snapback] ...og i et annet format med mus og tastatur, som alle FPS-er hører hjemme. Men DET er helt annen diskusjon det.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Cod 2 på veteran er en helt ny opplevelse i krigsspill og FPS spill på konsoll og PC er smak og behag. Selv spiller jeg ikke på PC og det eneste FPS spillet jeg har spillt der er Medal of Honor: Allied Assault. Kult det, men liker best å spille FPS på konsoll. 2 stikker og shoulder buttons er et must:) Neste spill som skal snurre i maskinen min nå blir GRAW! Og i Mars så kommer dte til å gå et par tusen:) Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det skal nevnes at COD2 bør spilles på Veteran vanskelighetsgrad 5625122[/snapback] ...og i et annet format med mus og tastatur, som alle FPS-er hører hjemme. Men DET er helt annen diskusjon det.. 5625259[/snapback] Hei du.. Har du hørt om noe som heter feeling? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det skal nevnes at COD2 bør spilles på Veteran vanskelighetsgrad 5625122[/snapback] ...og i et annet format med mus og tastatur, som alle FPS-er hører hjemme. Men DET er helt annen diskusjon det.. 5625259[/snapback] my fingers iz to small for ze controller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå