yo_flo Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 for de som har eller har prøvd Netshop 259IEN....; hvordan er lyden? er det noen antydninger til bass? takker for svar.,., Lenke til kommentar
ChingLing Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Heisann, Jeg har en slik 259IEN fra Uniwill. Støyen kunne kanskje vært litt lavere ved bruk av nVIDIA Go 6600 kortet (tenker da på under heavy load) mens under normalt bruk er den ikke særlig støyende. Eneste jeg har kicket på i tillegg er knitrelyd fra drøtslene [choke - de kunne kanskje vært bedre skjermet / inkapslet] (Du skal følge godt med for å høre det), men dette er normalt ved såpass raske maskiner Clevo M570, Asus A6Km, AOpen 1559 har alle samme knitre lyd, så det er ikke noe som man finner på Uniwill. Ellers er jeg kjempe fornøyd med maskinen! Gleder meg til jeg får M30 fra Uniwill også så har jeg noe ultraportabelt også Endret 16. februar 2006 av ChingLing Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Heisann, Jeg har en slik 259IEN fra Uniwill. Støyen kunne kanskje vært litt lavere ved bruk av nVIDIA Go 6600 kortet (tenker da på under heavy load) mens under normalt bruk er den ikke særlig støyende. Eneste jeg har kicket på i tillegg er knitrelyd fra drøtslene (Du skal følge godt med for å høre det), men dette er normalt ved såpass raske maskiner Clevo M570, Asus A6Km, AOpen 1559 har alle samme knitre lyd, så det er ikke noe som man finner på Uniwill. Ellers er jeg kjempe fornøyd med maskinen! Gleder meg til jeg får M30 fra Uniwill også så har jeg noe ultraportabelt også 5614205[/snapback] OK... takk... vurderer å kjøpe denne pcen... har du noen bra spill som funker fett på pcen?? som bf2, call of duty 2fear osv... Lenke til kommentar
ChingLing Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg liger best gamle Sierra og Lucas Arts spill, men jeg spiller også en del FarCry og det funker glimrende på maskinen! Ville nok bare oppdatert driverene som ligger på CDen til de som ligger på Uniwills hjemmeside. Ser at man også kan få kjøpt ATi moduler til den - skulle gjerne ha fått tak i en slik for å se om det blir mer / mindre støy / raskere / tregere. Om noen kjenner til disse modulene, gi ett lite vink! Eller så får jeg høre med Uniwill i Nederland. Lenke til kommentar
bluemusic Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Se link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=534444 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå