VikinGz Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 noen som har ett bra eksempel påloggon skript til meg? Lenke til kommentar
Lewnix Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 noen som har ett bra eksempel påloggon skript til meg? 5614013[/snapback] Skal du mappe opp noen disker eller hva er planen med et påloggingsscriptet? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 haha.. du må jo komme med et forslag hva scriptet skal brukes til. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hva skal du bruke scriptet til da? Her i bedriften jeg jobber så kjører vi med Scriptlogic. Er ikke sikker på lisensene, men om det skal til bedrift så er det til å anbefale Lenke til kommentar
PB Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 @echo off @echo Velkommen til Pete Black net use x: \\bounty\DOC net use y: \\bounty\Nikita net use z: \\bounty\Programvare net use w: /HOME net time \\bounty /set /yes :END Lenke til kommentar
ArchW Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Usikker på hva du er ute etter, men anbefaler VBscript om du trenger litt mer avanserte funksjoner. Er rimelig enkelt å koble opp hjemmeområder basert på feks OU brukeren ligger i, samtidig som printere automatisk blir installert basert på hvilken OU de ligger i. Dette gjør at uansett hvilken avdeling du jobber i så får du riktig skriver selv om du feks sitter på en annen avdeling en annen dag, samtidig som du får de riktige oppmappingene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå