Gå til innhold

Fargerik harddisk fra LaCie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Homsepatruljen entrer hardware markedet :p

5614173[/snapback]

:!: Dagens, helt klart.

Men vil ikke innholdet bli litt varmt med en fulldekkende gummiskin? Har lest flere klager på LaCie sine vanlige eksterne disker mht død & varme, så dette virker som enda en ekstern diskkiller.

Lenke til kommentar

Nok et eksempel på hvor pinlig HWs representanter håndterer designbiten i sine artikler! Jeg pines i stillhet når de lirer fra seg fraser som; "Nydelige linjer og minimalistisk helhet." - når det bærer så preg av at de ikke engang har LITT grunnkunnskap om estetikk og produktdesign!

Så om du ikke har peiling på hvem Karim Rashid er, så har du enten lukket øynene for ALT som har med produktdesign å gjøre eller er bare ignorant og bør holde deg for god til å kommentere det i det hele tatt!

Når det er sagt, er Karim Rashid en jålebukk, og designet hans er noe man enten elsker eller hater. Jeg tilhører ofte siste gruppering, men man skal i det minste ha vett nok til å innrømme at han er en "viktig" personlighet/kraft innen designverden.

Svein Gunnar Kjøde

MA. Industrial Design, Partner GeriljaWorks

www.geriljaworks.no

Lenke til kommentar
Nok et eksempel på hvor pinlig HWs representanter håndterer designbiten i sine artikler! Jeg pines i stillhet når de lirer fra seg fraser som; "Nydelige linjer og minimalistisk helhet." - når det bærer så preg av at de ikke engang har LITT grunnkunnskap om estetikk og produktdesign!

Så om du ikke har peiling på hvem Karim Rashid er, så har du enten lukket øynene for ALT som har med produktdesign å gjøre eller er bare ignorant og bør holde deg for god til å kommentere det i det hele tatt!

Når det er sagt, er Karim Rashid en jålebukk, og designet hans er noe man enten elsker eller hater. Jeg tilhører ofte siste gruppering, men man skal i det minste ha vett nok til å innrømme at han er en "viktig" personlighet/kraft innen designverden.

Svein Gunnar Kjøde

MA. Industrial Design, Partner GeriljaWorks

www.geriljaworks.no

5619167[/snapback]

oi.. det var barnslig gitt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...