la7dfa Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Er det noen som kjenner til IPTV løsninger som ikke er låst til en bestemt ISP/abonnement. Det virker som om konkurransen er temmelig låst på dette området. Har sett litt på gratis TVkoo og lignende, men det blir litt for ustabilt etter min smak. En annen sak er at Viasat og Canaldigital ser ut til å føre krigen sin videre på IPTV! Disse to monopolistene er temmelige uspiselige... Jeg vil ha en grunnpakke med TV3, TVN, TV2Z osv i bra kvalitet EDIT: Litt morsomt med ivisjon fra sørlandet som kjører gospeltv i grunnpakken og krypterer Canal+ etter midnatt. Endret 16. februar 2006 av la7dfa Lenke til kommentar
tZar Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Du er ikke den eneste som vil det. Pr. dags dato er det vel bare iVisjon som leverer IPTV over adsl, og disse har såvidt jeg vet kun avtale med Canal Digital Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Det er et problem å levere IPTV over andre sitt nett, pga IPTV krever gode QoS mekanismer skal det fungere. Dessuten kjøres IPTV som multicast trafikk, og det får en ikke lov til å bare pumpe inn i andre sitt nett uten videre (fra ISP til ISP). Endret 17. februar 2006 av xcomiii Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Det er et problem å levere IPTV over andre sitt nett, pga IPTV krever gode QoS mekanisker skal det fungere. Dessuten kjøres IPTV som multicast trafikk, og det får en ikke lov til å bare pumpe inn i andre sitt nett uten videre (fra ISP til ISP). 5617228[/snapback] Du har rett, da vil det bli begrenset utvalg for den enkelte om man ikke tar seg til rette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå