dj_j0tul Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kjære leser. Du tenker kanskje nå, etter å ha lest tittelen: "Bare returner spilleren/headsettet hvis du har garanti, eller kjøp nytt." Har en creative zen extra, men hadde samme problemet med min tidligere zen NX oxo. Har hatt to parr med Koss Porta Pro headset (dere vet de som er så jevlig populære, med lyseblå plastikk, bøyle i børstet alluminium) Problemet er at det virker som det er dårlig kontakt mellom spillerkontakt og headset-kontakt. Det som er så rart er at jeg skiftet spilleren, og da forsvant det en kort stund, så kom det tilbake. Så skiftet jeg headsettet, og det hjalp ikke stort det heller. Prøver jeg å plugge den til andre steder funker det helt fett. Merkelig; alle sånne kontakter skal være identiske. Eneste jeg ser av forskjell ved observasjon er at kontakten til headsettet mitt er gullfarget, kan neppe ha no å si? Jeg håper noen kan hjelpe meg med dette. Dette er to produkter jeg tror andre kan ha erfart problemer med. Takker, Mvh, Marius Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tror det er headsettet, kan være koss'en generelt med mp3spilleren din.? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det kan jo være head sett plugen som ødeleger lyd utgangen på din mp3 spiller. Dette har skjedd med meg... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har vært problemer med creative spillerne, fikk samme problemet med min. Klagde og fikk en ny tilsendt. Men skal sies at alt lyd forsvant på min. Sjekket på nettet og var mange andre som har hatt lignende problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå