Anti LFC Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Noen som vet om noen programmer som gjør sånn at man kan gå rundt windows brannmur? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Spør du oss om å hjelpe deg hacke inn i en annen PC?? *skal skal ikke trykke på rapport knappen....det er spørsmålet* Tror du får utdype litt om du ikke har onde hensikter til grunn for spm ditt. AKIRA Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Nei, har ikke planer om å hacke noens pc, det eneste jeg har planer om er å spille på skolen nett, men jeg har ikke tilgang til å slå av brannmuren Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg har HTTP tunnel, men det får jeg ikke til å funke, noen som vet om noen andre programmer? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Windows brannmur stopper ikke spill. Det er nok skolen som har en hardware brannmur rundt hele skolens nettverk, og DEN kommer du nok ikke igjennom uten å være buddies med IT annsvarlig på skolen. sorry!! AKIRA Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg har også tenkt å bruke programmet til å bruke limewire (Og nei, jeg skal ikke laste ned ulovlige ting). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå