levlex Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sony Ericsson W950i har ikke kamera, ikke EDGE, ikke radio og ikke videotelefoni. Hva kan den da stille opp med? Les mer Lenke til kommentar
Fleebee Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Dette er mange steg i riktig retning! Denne telefonen er en elegant kraftpakke og vil sparke litt rumpe fremover. Dette er nok første skritt i en serie med smarte Walkman telefoner, fremover vil vi nok se lignende telefoner med camera og mer minne. Endret 16. februar 2006 av Fleebee Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Foruten manglende Wi-Fi, er det eneste negative jeg ser med denne telefonen at den er minst et halvt år unna butikkhyllene. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Med en tykkelse på minimale 1,3 cm1,5 cm. Er dette tredje eller fjerde ganger på to dager dere skriver feil mål..? Lenke til kommentar
Rooster Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Endelig... Jeg har tilgode å se nytteverdi av kamera i mobilen... En mp3 spiller med mulighet til å ringe med er jo über genialt... får drøye kjøp av mobil en stund til... Endret 26. februar 2006 av Rooster Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 får drøye kjøp av mobil en stund til... 5669626[/snapback] Denne kommer i september... Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hadde den hvert helt lik, men med kamera (2mpix fra k750), videosamtalekamera, EDGE og WiFi hadde jeg kjøpt den. Men om folk virkelig får øynene opp for hvor bra denne telefonen er, kan den bli en hit. Da kommer det kanskje mer avanserte modeller senere også. Sikkert perfekt for de som aldri bruker kamera, men som liker iPod og samtidlig skal ha telefon . Foreløpig drøyer jeg (som vanlig) til P990 . EDIT: Glemte å si at tastene er gode. Gir en clean look, samtidlig som de er myke mot fingerne. Endret 28. juni 2006 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg