Gå til innhold

Asus W5A - Optisk drev bråker!

Anbefalte innlegg

Hei,

har nettopp kjøpt meg Asus W5A, og har testet den ut litt. Alt ser veldig bra ut, bortsett fra at jeg synes det optiske drevet bråker noe grusomt! Kan andre W5A-brukere avkrefte/bekrefte om dette er normalt for denne modellen?

MERK! Når jeg ikke bruker drevet er PC'n stille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også w5a.

DVD-brenneren bråker, men jeg synes ikke den bråker så mye mer enn på andre bærbare jeg har prøvd. W5A er også såpass liten at dvd-brenneren og ristingen derifra blir fort ganske dominerende i forhold til større/tyngre bærbare som absorberer mer.

Endret av ktitlest
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva du mener med lyder. Jeg har lagt merke til at på min er det noen spesielle "elektronisk" lydende pipelyder ved boot og rett før spin-up. Dette er IKKE normalt for bærbare, men jeg tror ikke det er så unormalt med Matsushita-drev som dette er. Ikke av verdens beste kvalitet har jeg forstått.

Bruker dvd/cd svært lite på bærbar, får bare håpe den holder de gangene jeg trenger den :cry:

Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker på hva du mener med lyder. Jeg har lagt merke til at på min er det noen spesielle "elektronisk" lydende pipelyder ved boot og rett før spin-up. Dette er IKKE normalt for bærbare, men jeg tror ikke det er så unormalt med Matsushita-drev som dette er. Ikke av verdens beste kvalitet har jeg forstått.

Bruker dvd/cd svært lite på bærbar, får bare håpe den holder de gangene jeg trenger den  :cry:

5616991[/snapback]

Takk, det var disse "elektroniske" lydene jeg mente :) Kanskje litt dårlig forklart av meg hehe.. men da virker det som dette er "normalt" for denne modellen da. Ikke noe spessielt å bekymre seg over. Det var bra :D

Ellers så bruker jeg DVD/CD lite selv, men nå som den er helt ny blir den brukt en del pga reinstall av os, drivere, sw osv..

En flott liten sak er det i vertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...