Gå til innhold

Kommer Shadow of the Colossus til 360?

Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nicet ditt besvarte vel egentlig spørsmålet :)

Men du vet dette?

5613746[/snapback]

Ja er sikker, TST sier det akkurat sånn som det er.

Sony er no egoister, som gjør alt for å sterke sin egen possisjon.

EDIT: Hehe, ja nicket besvarer spørsmålet ditt.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Dæven han tykje.

Jeg ser, i motsetning til TST, mange grunner til at Sony burde gi SoC til erkerivalen MS, dog ikke fra Sonys side, men fra alle oss som ikke har en Ps sin side.

Men seriøst, det vil ikke skje. For håpe 360 kommer med noe "lignende".

5613798[/snapback]

Imotsettning til deg ser jeg INGEN grunn til at Sony burde gi SoC til Microsoft sin Xbox.

Du må fatte at folk faktisk kjøper seg en playstation bare for å spille dette spillet her, det svekker Microsoft sin xbox og styrker sonys playstation.

Så fra sonys side, og min side. Jeg støtter dem fult ut.

Lenke til kommentar

Heyheyhey! En skikkelig fanboy! Det visste jeg ikke. Mente ikke å fornærme konsollen din :)

Jeg er dog ikke dum nok til å betale 1000,- for et spill, men for all del, vil man det er man i sin fulle rett.

Men værsåsnill og ikke snakk om at jeg må "fatte" ting, greit?

Lenke til kommentar

Det ville vært tilsvarende for et profilert Xbox-spill.

Det er klart at Sony tjener mye mer på å ikke "gi bort" spillet til utviklere for Xbox.

Om dette er bra eller dårlig, og hvorfor dette er bra eller dårlig, kan man skrive 100 sider om, med kapitalisme mot brukerinteresser som tema.

Lenke til kommentar

Joda, jeg forstår meeeeget godt fra Sonys ståsted at de ikke gjør det, jeg hadde heller ikke trodd at de kom til å gjøre det, det var humor fra min side. Og jeg visste heller ikke at det var Sony selv som hadde utviklet det før TST skrev det. Og ja visa versa hadde det selvfølgelig vært akkurat det samme :)

Det hele for meg handlet da om det du skriver om kapitalisme vs brukerinteresser.

Lenke til kommentar
Joda, jeg forstår meeeeget godt fra Sonys ståsted at de ikke gjør det, jeg hadde heller ikke trodd at de kom til å gjøre det, det var humor fra min side. Og jeg visste heller ikke at det var Sony selv som hadde utviklet det før TST skrev det. Og ja visa versa hadde det selvfølgelig vært akkurat det samme :)

Det hele for meg handlet da om det du skriver om kapitalisme vs brukerinteresser.

5614942[/snapback]

Man burde ha tenkt på brukerinteressen, men det taper man penger på.

Du finner ikke Coop Xtra varer hos rimi for eksempel.

Lenke til kommentar

Før vi begynner å kritisere Sony for å ikke gi spillene sine ut til hovedkonkurrentens plattformer, er det viktig å huske på at det er ingen ting som hindrer Microsoft selv i å investere i et eller flere prosjekter av denne typen. Jeg synes det kunne være interessant å stille spørsmålstegn ved hvor Xboxens motstykke til Shadow of the Colossus er.

Microsoft droppet jo både Psychonauts og det nyeste Oddworld-spillet (begge ble heldigvis plukket opp av andre utgivere senere), så det kan virke som de ikke er like interessert i å ta sjanser på spill som er litt annerledes enn det Sony er.

Lenke til kommentar
Heyheyhey! En skikkelig fanboy! Det visste jeg ikke. Mente ikke å fornærme konsollen din :)

Jeg er dog ikke dum nok til å betale 1000,- for et spill, men for all del, vil man det er man i sin fulle rett.

Men værsåsnill og ikke snakk om at jeg må "fatte" ting, greit?

5613960[/snapback]

Et nytt spill koster gjerne 500-600 kroner.

Da er ikke spranget så langt opp til å kjøpe en ny konsoll hvis den bare har ett eller to spill ekstra som den konsollen man allerede har ikke støtter.

For mange så er faktisk konsollen underordnet og spillene det avgjørende.

Lenke til kommentar

Da er ikke spranget så langt opp til å kjøpe en ny konsoll hvis den bare har ett eller to spill ekstra som den konsollen man allerede har ikke støtter.

5615247[/snapback]

Skjønner hva du mener. Men i mine øyne har folk for mye penger når det kan fungere slik. På den annen side har jo elektronikkprisene falt enormt på 20 år.

Det hele var som sagt en spøk fra min side. Jeg hadde på ingen måte trodd eller tenkt på at Sony ville gi sine storselgere til MS eller noen andre. Men som Joachim_F nevner: Hvor er MS sitt motstykke? Håper det om kort tid vil bli annonsert et spill som f.eks SoC, altså en klassiker.

Lenke til kommentar

5615247[/snapback]

Skjønner hva du mener. Men i mine øyne har folk for mye penger når det kan fungere slik. På den annen side har jo elektronikkprisene falt enormt på 20 år.

Det hele var som sagt en spøk fra min side. Jeg hadde på ingen måte trodd eller tenkt på at Sony ville gi sine storselgere til MS eller noen andre. Men som Joachim_F nevner: Hvor er MS sitt motstykke? Håper det om kort tid vil bli annonsert et spill som f.eks SoC, altså en klassiker.

5617472[/snapback]

Har vanskelig for å tro at MS kommer til å satse mye penger på en såpass "smal" tittel, selv om dette er et spill som får kritikere til å rulle seksere og "kjennere" til å sikle foran tvskjermen er det langt fra et spill med stor kommersiell appell.

Sony og Nintendo er i mine øyne mye flinkere til å satse på slike titler.

Lenke til kommentar

Sony eier jo Asia omtrent og det er der de råeste utviklerne kommer fra også. Så ser ikke akkurat noe grunn for utviklerne å lansere dette for Xbox360, det er ett helt annet marked. Virker som Microsoft satser på mer kommersielle type spill som DoA og PGR type spill.

Lenke til kommentar

Var sikkert en spøk, men mange her inne er såpass leie av sånt gnål fra folk som faktisk mener det at det ikke er rart at de tok det alvorlig.

Synes ikke folk har for mye penger når de kan holde på sånn; er det hobbyen er det klart det går litt penger. Ikke for å patronisere, men det er klart at skoleungdom med restriksjoner på ukepengene ikke kan drive på samme måte. Når man kommer ut i jobb er dog situasjonen en helt annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...