hagern Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Nå har jeg akkurat gått til anskaffelse av ny PC! Grunnet litt penge mangel har jeg ikke bestilt skjermkort enda, ønsker derfor litt hjelp til å velge riktig skjermkort til mitt bruk. Postet i går en tråd i for å velge CPU så nå er den bestilt! Følgende er bestilit: AMD Athlon 64 3700+ SilverStone LC17 DFI LanParty nF4 Ultra-D Sokkel 939 1 GB Ram 250 GB Samsung SpinPoint SATA NC DVD Brenner. NorthQ 400W PSU Skal i hovedsak brukes som en allround PC, endel media avspilling, litt spilling av BF2 og generel bruk. Er ikke noen hardcoregamer, det som er viktig for meg er at det funker og at det flyter greit i spill. For tiden blir det mest spilling av BF2, har i dag et GeForce 6600GT kort, det har funket helt fint for meg, men vil oppgradere litt! Hvilket skjermkort bør jeg velge? I forhold til min lommebok som er tom... Lenke til kommentar
hagern Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Hadde satt stor pris om noen kunne gitt meg noen råd!! Har vurdet et GeForce 6800GS kort... eller Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvilket skjermkort bør jeg velge? I forhold til min lommebok som er tom... [/b] 5613491[/snapback] Hvis du skal betale med en tom lommebok blir det ikke mye skjermkort. Hvor mye skal du bruke? Lenke til kommentar
hagern Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Hvilket skjermkort bør jeg velge? I forhold til min lommebok som er tom... [/b] 5613491[/snapback] Hvis du skal betale med en tom lommebok blir det ikke mye skjermkort. Hvor mye skal du bruke? 5613635[/snapback] Vil helst bruke så lite som mulig, men som sagt vil ha en oppgradering fra et Leadtek GeForce 6600GT kort som står i dagens PC. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Vil helst bruke så lite som mulig, men som sagt vil ha en oppgradering fra et Leadtek GeForce 6600GT kort som står i dagens PC. 5613662[/snapback] Radeon X850XT PE er nok mitt i blinken for deg, både prismessig og ytlsesmessig. Slå til med en gang! Staljin P.S. det er ikke jeg som selger kortet. Jeg har Radeon 9800PRO Endret 16. februar 2006 av staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå