Iversen99 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei, jeg lurer på hvilket skjermkort jeg skal kjøpe til denne skjermen Pc'n skal brukes til spilling... Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei, jeg lurer på hvilket skjermkort jeg skal kjøpe til denne skjermen Pc'n skal brukes til spilling... Takker for alle svar.. 5613364[/snapback] Nå er det vel ikke skjermen som spiller den største rollen men. Du kan heller oppgi noe annet hardware du har i PCn. CPU, hovedkort,RAM osv.. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 jepp enig me han over...+ hvilken prisgruppe du vil legge deg i om du har planer om og oppgradere snart osv Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 jeg vil anbefale geforce 7800gt vis du er ute etter et mellom 2-3000kr Ellers bør du kjøpe ati x1900... det koster 4500kr på tilbud! Men dette spørs på hva du har i pcen fra før og om det er pci-e eller agp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå