Norsk_Julebrus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Noen som har noen greie tips til og klokke grafikk kortet mitt? har veldig lite peiling på og klokke generelt, og spesielt på skjermkort alle tips er gode tips, prøv gjerne og forklare på en enkel måte, og ikke veldig avansert Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Her er ein guide om korleis du overklokkar eit skjermkort med rivatuner. Sjekk overklokkingsdatabase tråden for å sjå kor langt du kanskje kan klokke kortet. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Husk at tempraturen på GPU (Prosesoren på grafikkortet) ikke må gå over 80 - 90C. Lenke til kommentar
Norsk_Julebrus Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Takker for svar folkens. har lasta ned og innstalert rivatuner, men skal inrømme at jeg ikke skjønte mye av det(yet). får bare sette meg ned og prøve og lære meg det. temperaturen er ikke noe problem, da jeg har vannkjøling på både cpu og gpu, og temperaturen ligger nå på 32 grader celcius på gpu overklokkingsdatabasen, hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 kan hjelpe deg på msn jeg Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 sjekk ut tråden om voltmodding også, får en del bedre resultater av det Lenke til kommentar
Norsk_Julebrus Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 blir ikkeno voltmodding om ikke amdTommy kommer innom her! han vet nok litt mer om det enn meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå