xadox Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei! Lurer på om Neonode har planer om å lansere flere telefoner? hadde vært kult det! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Med den nedturen de hadde med begge sine tviler jeg, men klart det kan hende... Lenke til kommentar
xadox Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 nedtur? synes de telefonene virket kule... utseende da Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Håper de er fortsetter i kampen, 2 - 3 mpx kamera 3g 320-240 * skjerm samme gode design så er tlf en for meg iallefall:p Det som er litt artig med Neonode er de ikke røper noe før tlf allerede er ferdig produsert. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det som er litt artig med Neonode er de ikke røper noe før tlf allerede er ferdig produsert. 5622444[/snapback] Der etter venter de 2 år før de lanserer den Har vist seg å være et bra salgstriks... *Ironi* Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg mener ikke at de ikke er kule, for det er de.. Skulle gjerne testa en selv, men de har hatt så mye problemer, derfor er det nok mange som vil kalle det en nedtur, men jeg ønsker de lykke til, for det kan bi spennende å se hva de får til. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det som er litt artig med Neonode er de ikke røper noe før tlf allerede er ferdig produsert. 5622444[/snapback] Der etter venter de 2 år før de lanserer den Har vist seg å være et bra salgstriks... *Ironi* 5623004[/snapback] Helt enig at de var "slapp" med N1, men nå mener jeg at de er på bedrigens vei da:p N1m var så å si allerede ferdig produsert når de lanserte den... Lærte av feilen de gjorde Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 N1m var jo også så og si samme mobil som de hadde fra før. Er ikke rart de var kjappe med å få ut N1m etter at de presenterte den. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Jeg boikotter hele Neonode. De er jo overhode ikke interessert i å selge telefonene i Norge. Hadde jeg fått lov, hadde jeg kjøpt en Neonode med en gang de kom. Men jeg fikk ikke lov å kjøpe, og de hadde tydeligvis ingen planer om å selge de i norge heller. Endret 18. februar 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg er enig i den også, Lurifaksen, de har faktisk ikkeno salgsapparat i Norge, og prioriterer oss ikke i det hele tatt. Faktisk ganske idiotisk, da Nordmenn er rimelig mobilgale. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Og under 5 mill. Jeg forstår dem på en måte. Husk, de er enda for små. En ny Neonode skulle vært interessann men jeg klarer egentlig ikke å tenke meg at de klarer å komme med en "höjdare" igjen. Bare å lage en mobil på nivå med de eksisterende på markedet i Europa vil nok være vanskelig - sett fra et økonomisk synspunkt iallefall. Lenke til kommentar
jac Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Og under 5 mill. Jeg forstår dem på en måte.Husk, de er enda for små. En ny Neonode skulle vært interessann men jeg klarer egentlig ikke å tenke meg at de klarer å komme med en "höjdare" igjen. Bare å lage en mobil på nivå med de eksisterende på markedet i Europa vil nok være vanskelig - sett fra et økonomisk synspunkt iallefall. 5642188[/snapback] Blir vel litt dumt å komme med folkeantallet..... De selger jo til Malta,Kypros og Luxemburg pluss flere andre land med færre innbyggere. I tillegg er jo Norge i toppen på antall kjøpte mobiler pr. person. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sier meg enig i den.. Kypros har bare 800.000 innbyggere Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Forstår jo for såvidt at de ikke gidder å stelle i stand en voldsom markedsføring, eller sørge for at mobilen selges i alle telebutikker i Norge, men nå selger de jo greiene fra en nettbutikk - hva er da problemet med å sende til nabolandet? Endret 22. februar 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Norge er bare ikke attraktivt nok for dem. Hvilke analyser som ligger bak dette vet jeg ikke men det jeg sa vil nok være av betydelig betydning. Endret 22. februar 2006 av Remerser Lenke til kommentar
jac Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Norge er bare ikke attraktivt nok for dem. Hvilke analyser som ligger bak dette vet jeg ikke men det jeg sa vil nok være av betydelig betydning. 5649836[/snapback] Vel tro ikke innbyggerantallet har noe med årsaken å gjøre...... Du bør høre på en som har vært på dette forumet myyye lenger enn deg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå