Gå til innhold

kraft mot fliser


hardmongo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en liten kommentar til hånd-mot-fliser bildet:

 

kult bilde

 

det er noe feil med blur effektene i bildet ;)

 

hånden ser ut som den er motion-blurret og så lagt på og ser derfor litt plastikk aktig ut, og jeg har på følelsen av at den har blitt lagt til i ettertid.

 

Hvis du spesifikt ser på kanten av hånden, ved tommelfingeren ser du at det er ingen motion bluring mellom hånden og flisene i bakgrunnen. Det blir feil.

 

Likte veldig godt hvordan flisene er knust under hånden, det så ekte ut, de motion-blurrede flisene som fyker ut til sida så ikke så ekte ut.

Lenke til kommentar

Ok, det bildet har jeg sett før. Ærlig talt liker jeg de andre bildene bedre, spesielt "mann med pistol" bildet. Men dette bildet er også teknisk bra, og for all del ikke dårlig. Jeg kan skjønne at enkelte føler seg støtt av dette bildet, men selv gjør jeg ikke det. Er bra bilde som illustrerer noe dystert etter min mening. Jeg er ikke helt enig i det mr. PM sier om at det blir en barnslig lek med er voldsomt virkemiddel. Selv føler jeg også at vi trenger denne slags sterke bilder.

Lenke til kommentar

Ikke missforstå meg. Jeg syntes bare de andre bildene hadde et mer subtilt uttrykk. Selv er jeg stor tilhenger av Robert Maplethorpe, og han var ikke redd for å vise blod. Faktisk var han besatt av blod og mortalitet. Føler at det bildet har noe til felles med hans kunst, men føler ikke at baktanken er like sterk i dette tilfellet. De to andre er langt mer vellykket som sjokk-kunst, på grunn av det sobre uttrykket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...