Gå til innhold

kraft mot fliser


hardmongo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det helt kvadratisk?

Det jeg liker er det brutale innholdet, som står i kontrast med det rolige kvadratformatet. I farten kommer jeg ikke på noe jeg ville forandret, men jeg ville vært sikker på at formatet er 100% kvadratisk. Litt seint på natten til at jeg gidder å måle på det. God idè, fint gjennomført.

Lenke til kommentar

Å du sjuke fa1.. :dribble:

 

Så vi er flere her med litt vidsyn og morbide grenser ut over det ”normale”. Vel, det er nok ikke alle som kjenner Nikes slagord, så personlig ville jeg hatt logoen med over teksten også. Selv da er det nok noen som ta mer anstøt enn andre.. Som ”plakat” i Nikes stil ville nok ikke et slikt ”grainy” bilde gått gjennom, men strengt tatt hadde det vel stoppet med motivet likevel.. Forresten, er han fyren på bildet han der Mo.. æh.. mus-lim’ske prof(f)eten? Da er jeg event. mer med på budskapet ditt. :whistle:

 

Do-bildet ditt fant jeg mer.. æh.. ”interessant”, men likte ikke helt ”looken” på det. Ble for litre kontrast og for mye stikk i det. Falt heller ikke for at et slikt beskjært motiv ikke er ”smack-in-the-middle”.

Lenke til kommentar

Likte ditt nye bilde også, men synes ikke du skulle tatt med Logo'en til Nike. For det første er du på grensen til hva som er lovlig da, og den subtile effekten i bildet vil da erstattes med noe plumpt.

Det er egentlig greit at du liker dette formatet bedre enn kvadratisk, når det gjelder ditt første bilde. Uansett er det en forstyrrende ballanse i bildet som plager seeren, og det er bra.

Dassbildet ditt har jeg sett før, men ikke kommentert. Det er fordi det ikke holder samme standard som de to nye bildene dine. Ikke fordi det er over streken, men fordi det mangler subtilitet, og blir derfor mer en barnslig lek med et voldsomt virkemiddel.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vet ikke helt hva jeg skal si til det bildet. Det har kommet reaksjoner på det så jeg valgte derfor å fjerne det. Men jeg vil ta det opp med de som tilbringer mer tid i denne forumdelen enn meg. :)

 

Edit:

Ser ut til at photobucket også har fjernet bildet.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, så liker jeg bildene dine :) Jeg har ingen som helst problem med å se støtende bilder, synes det faktisk blir mer og mer normalt. Det ligger i kulturen vår, og det må vi tåle!

 

Ang. de to bildene dine: Det første er et veldig spennede bildet. Føler det er en reklame for norsk helsevesen mot psykisk skadde eller noe :p Likte det, men kanskje for blurry?

 

Det andre bildet var også veldig bra. Får her også en reklamefølelse. Noe som kan vises på 1. juledag (da det ikke vises skikkelig reklame!). Likte det veldig bra :)

 

Og ja, du kan få lov til å sende meg det groteske og fæle bildet på PM, så skal jeg prøve å si noe om det også, selv om det kanskje ikke er så konstruktivt ;)

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig, så liker jeg bildene dine :) Jeg har ingen som helst problem med å se støtende bilder, synes det faktisk blir mer og mer normalt. Det ligger i kulturen vår, og det må vi tåle!

Herlighet, er det noe du må tåle er at alle ikke er som deg. Hvis en person her har opplevd at en nær person i familien/venn har druknet seg selv i en dass (ja, det finnes mange sprø måter å ta livet av seg) tror du ikke da at bildet vil være LITT støtende? :ermm:

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig, så liker jeg bildene dine :) Jeg har ingen som helst problem med å se støtende bilder, synes det faktisk blir mer og mer normalt. Det ligger i kulturen vår, og det må vi tåle!

Herlighet, er det noe du må tåle er at alle ikke er som deg. Hvis en person her har opplevd at en nær person i familien/venn har druknet seg selv i en dass (ja, det finnes mange sprø måter å ta livet av seg) tror du ikke da at bildet vil være LITT støtende? :ermm:

5617659[/snapback]

 

Greit, du sier noe der! Jeg har tross alt ikke sett det berykta bildet, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan det ser ut. Det jeg selv tenkte på når jeg hørte om dette, var at de var et bilde med litt blod eller lignende! Men selvsagt, er det med en som drukner seg selv i do, og noen har opplevd at en som står dem nær har tatt sitt eget liv, forstår jeg selvsagt at det er støtende. Kanskje ikke bare litt, men ganske mye! Jeg beklager da uttalelsen min over :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...