Tetanus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Har et Cooler Master Wavemaster kabinett. Dette leveres med utak for hodetelefon og mikrofon i "front". Disse har masse ledninger samt 2 hvite plugger merket henholdsvis hd-audio og ac97. Denne ac97 kontaken kan jeg stikke rett i hovedkortet. Siden jeg både benytter meg av høytalere og hodetelefoner, er det gunstig for meg å kunne bruke hodetelefonene samt mikrofonen uten å måtte kravle på gulvet for å koble om. Altså, kan man koble denne ac97 kontakten direkte på et creative x-fi extreme music kort, eller må jeg nøye meg med den kontakten som er på hovedkortet? Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Hallais! Svaret på spøsmålet ditt må i utgangspunktet bli nei slik jeg forstår det... Jeg har nemlig akkuratt samme problem. Monterte X-FI Extrememusic i går. (Som forresten funker som en drøm og har helt sinnsyk lyd!) Skulle vært deilig å fått koblet mic/headsett-kontakten fra kabinettet direkte på X-FI kortet. Så j... irriterende å måtte bytte kontakt bak hele tiden... Det kortet er jo laget for eksterne kontakter fremme (som følger med andre versjner av kortet, eller kan kjøpes i tillegg - i alle fall i følge dokumentasjonen som fulgte mitt kort...) Men kan den eksisterende Ac97-kontakten moddes på en eller annen måte? Anyone? Endret 18. februar 2006 av Janey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå