TrondHalvorsen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Abu Laban: Han har terrormistenkte venner, vil betale drap med kameler, og startet opprøret mot Muhammedtegningene. Dagbladet Snilt av Laban å tilby kamelene sine, men er det noen som gidder å ta jobben? Dagbladet mistenker at vennene til Laban er terrorister, men hvorfor bruker han ikke disse til å sprenge noen bygninger framfor å starte kjedelige opprør? Han kan jo bare gi dem et par kameler så er saken i boks? Endret 16. februar 2006 av TrondHalvorsen Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg er litt usikker på hva du mener vi skal diskutere i denne tråden, men jeg må få si at det er gledelig at Dagbladet, av alle aviser, nu våger å trykke "islamkritiske" (i gåseøyne fordi jeg ikke mener den er det, men artikler av den typen ofte blir beskylt for å være det) artikler. Nu venter vi bare på at Klassekampen stiller seg steilt opp mot Attac , så tenker jeg vi er i mål. Lenke til kommentar
TrondHalvorsen Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Jeg er litt usikker på hva du mener vi skal diskutere i denne tråden, 5613161[/snapback] Poenget var bare å vise hvor idiotisk denne frykten for det oppdiktede terrorspøkelset er og hvordan Dagbladet spiller med. Den fryktede Bin Laden gjør ikke annet enn å mase om fred og slutt på krig. Mannen må ha røyket altfor mye hasj. Hasj og fredskritiske Bush har på sin side funnet en God Fiende han kan benytte alle de høyteknologiske våpnene sine mot: "Our war is against EVIL! We're fighting EVIL!" - George W. Bush Endret 16. februar 2006 av TrondHalvorsen Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg er litt usikker på hva du mener vi skal diskutere i denne tråden, 5613161[/snapback] Poenget var bare å vise hvor idiotisk denne frykten for det oppdiktede terrorspøkelset er og hvordan Dagbladet spiller med. Den fryktede Bin Laden gjør ikke annet enn å mase om fred og slutt på krig. Mannen må ha røyket altfor mye hasj. Hasj og fredskritiske Bush har på sin side funnet en God Fiende han kan benytte alle de høyteknologiske våpnene sine mot: "Our war is against EVIL! We're fighting EVIL!" - George W. Bush 5613194[/snapback] Og til slike utspill har vi Såpeboksen - Når du har noe å si!. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Viser til innlegg ovenfor og stenger denne tråden på dette grunnlag. LES retningslinjene for PRS (De som står i rødt øverst på siden der du lager ny tråd, samt et par andre steder). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg