Jann - Ove Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Skal etterhvert investere i vannkjøling til systemet mitt. Har fått nokk av bråket! Vil det oppsettet jeg har satt sammen fungere bra(se vedlagt pdf)? Og, jeg kunne tenke meg å vannkjøle strømforsyningen min og, en aspire 500W. Regner med at jeg må lage blokk selv da... Hvordan bør jeg gjøre jeg det? Har sjekket at jeg har plass i kabinette, og det er plenty med plass :-) Har 50cm fra bunn i fronten der jeg kan kutte hull med > 10 cm klaring innenfor. Går ut ifra at min billige dremel-etterligning vil få kjørt seg etterhvert. Får håpe den overlever Lenke til kommentar
l0hre Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Så litt på den listen din. Hvorfor bestille fra utlandet når du får nesten akuratt det samme i Norge til den samme prisen. Bare lurer. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Bl.a fordi det er MYE bedre slanger på dangerden. Til trådstarter : Du har valgt feil slanger, du skal ha 1/2" ID. Lenke til kommentar
l0hre Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Sorry for liten avsporing fra post,men hvorfor er slangene "MYE" bedre der? Endret 16. februar 2006 av l0hre Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sorry for liten avsporing fra post,men hvorfor er slangene "MYE" bedre der? 5614317[/snapback] Tygon-slanger kan bøyes noe sinnsykt mye mer enn de billigslangene på microplex, dette vet jeg fordi jeg har eid begge Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 hvorfor ikke spørre om microplex kan ta inn disse slangene? og husk moms ved bestilling fra utlandet... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Oj... slangene var vist feil ja... Var de eneste jeg fant(fant resten nå.) Vil bestille fra utlandet ettersom jeg ikke har greid å finne noen plass i norge med allt på en plass, der jeg slipper å blande kopper/aluminiumsblokker. Vurderer CPU blokk i sølv for skrytefaktoren Men, hvor vanskelig er det å få strømforsyningen vannkjølt? (Må til for å kverke all lyd. Den BRÅKER!) Blir enda en stund til det blir snakk om å bestille noe, ettersom jeg først skal ha ny skjerm. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Så, ingen som hvet hvordan jeg kan gjøre det for å få strømforsyningen vannkjølt? Bilde: Fikk høre at det er transistorene som kjøleribbene er festet til som lager mest varme. (Gjør om fra 230V AC til 12V DC) Skal visst holde å lage en enkel blokk til disse. Vil det funke med et kopperrør festet til en kopperplate som bøyes til slik at transistorene passer? Edit: Bilde + litt info jeg fikk i en IRC kanal. Endret 17. februar 2006 av jzono1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå