War Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei, Jeg har stappet i DFI Lan party hovedkort med en amd 64 4400 cpu Etter at pcen er ferdig bygget klarer jeg ikke boote fra cd for å legge inn win på nytt. Prøver med win xp og win 64 xp. Setupen er stillt inn "rett" og jumperene på hovedkortet skulle være rett etter min mening. Noen som har dette kortet? Eller sett denne feilmeldingen da jeg booter fra cd. Ntlds is corrupt .Can not boot from cd. Bottet fra harddisken og kom inn på den gamle win. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Når jeg har fått denne meldingen har det som oftest vært nok å stokke om litt på IDE tingene... Sette det som var master til slave osv... Gjerne koble ut de tingene du ikke trenger for å legge inn OS... Lenke til kommentar
War Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Nå har jeg brukt 18 timer på å fikse pcen og kommet 0% lengre. Når jeg skal boote på cd (som nå skal inneholde win xp 32bit) så blir skjermen svart, eller en blinkende strek. Hjelper ikke å resette hovedkortet, har prøvd med win 32 og 64. + 5 forskjellige originale xp-cder. Blir ensete mulighet å flashe bios? noe jeg ikke har gjort før. Endret 16. februar 2006 av War Lenke til kommentar
War Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Ops, dobbelpost. Problemet løst etter noen dager, Dead on delivery Endret 17. februar 2006 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå