Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Det sitter en kar her ved sida av meg å spiller det as we speak, han er MED :p  Det ser fantastisk konge bra ut!

Hehe, er ca en halvtime igjen av downloaden nå, så begynner å glede meg litt...

5756962[/snapback]

Men be aware,dette er et spill du må sitte litt med for å komme inn i controllers og slikt, gi det noen timer ihvertfall før du legger igjen en syte medl. her på forumet :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hm...

p4 2,8GHz

2048 mb ram

Geforce 6800GT 256

= 1152x864 pixler

medium detail settings

er noe galt? det hakker like mye på denne oppløsningen som på 1920x1200...

hva kan gjøres? bortsett fra å åpne pengeboka...

5761158[/snapback]

Den skal være MER enn tilstrekkelig.

Prøv å skrive bloom i console, og se om får skrudd på på forholdet fart/kvalitet i directx

Lenke til kommentar
hm...

p4 2,8GHz

2048 mb ram

Geforce 6800GT 256

= 1152x864 pixler

medium detail settings

er noe galt? det hakker like mye på denne oppløsningen som på 1920x1200...

hva kan gjøres? bortsett fra å åpne pengeboka...

5761158[/snapback]

Jeg har samme oppsett bare 3,2ghz CPU og 1gb minne.

Spiller med alt på high i 1280*1024 uten problemer. Skal gå smooth på den maskinen

Lenke til kommentar
Kan noen andre enn ghadafi fortelle litt om hvordan de opplever spillet?

5764168[/snapback]

Helt rått, er utrolig bare man greier å overleve en stund, og det å faktisk drepe noen er det adrenalin rushet, så langt det ikke er dine egne team mates du skyter :p

Er egentlig ikke så mye mer å si, men jeg mener å si at dette er helt klart det beste fps spillet ute til nå, værtfall online.

Lenke til kommentar
Kan noen andre enn ghadafi fortelle litt om hvordan de opplever spillet?

5764168[/snapback]

Helt rått, er utrolig bare man greier å overleve en stund, og det å faktisk drepe noen er det adrenalin rushet, så langt det ikke er dine egne team mates du skyter :p

Er egentlig ikke så mye mer å si, men jeg mener å si at dette er helt klart det beste fps spillet ute til nå, værtfall online.

5764225[/snapback]

Ja, det er helt rått! Jeg liker det :D Skikkelig tilfredstillende og drepe noen på lang avstand med bolt-action rifla. Ikke lett å treffe i kampens hete, noe som er realistisk og morsomt. Kan tenke meg dette egner seg meget godt til klanspilling, der man får samarbeidet skikkelig over ventrilo/teamspeak, noe som bare gjør det enda mer intenst og realistisk. En liten ting som er litt dumt kanskje, er at de er bare 32 spillere max på hver server. Skulle gjerne sett at de var f.eks 64 max på de største brettene. Brettene forresten er meget bra lagd!

Nå skal jeg spille litt til :D

Lenke til kommentar
En liten ting som er litt dumt kanskje, er at de er bare 32 spillere max på hver server. Skulle gjerne sett at de var f.eks 64 max på de største brettene.

Hadde de fått til det hadde egentlig spillet vært perfekt. Grunnen til til at de desverre må begrense det er at det er så mye simulering og kalkuleringer som foregår. Det er forresten ikke programmert inn noen sperre for å sette større servere, men man trenger en fire ganger så kraftig server for å kjøre 64 spiller som 32 spiller.

Om et år sitter vi kanskje og spiller RO på 50-spiller servere? :)

Lenke til kommentar
En liten ting som er litt dumt kanskje, er at de er bare 32 spillere max på hver server. Skulle gjerne sett at de var f.eks 64 max på de største brettene.

Hadde de fått til det hadde egentlig spillet vært perfekt. Grunnen til til at de desverre må begrense det er at det er så mye simulering og kalkuleringer som foregår. Det er forresten ikke programmert inn noen sperre for å sette større servere, men man trenger en fire ganger så kraftig server for å kjøre 64 spiller som 32 spiller.

Om et år sitter vi kanskje og spiller RO på 50-spiller servere? :)

5764800[/snapback]

Tenkte meg det var noe sånt ja. Men men, 32 spillere holder i massevis når kampene er konsentrert rundt ett område, med tanks og hele pakka, fett :D

Lenke til kommentar

Ja, det er to ting som bidrar til at 32 spillere er mer enn nok i ro:

1. For det første er mappene designet for å passe til max 32 spillere. ;)

2. Man har ikke NOEN form for radar, man har derfor mye mindre oversikt over hva som skjer enn i andre spill.

3. Det forekommer nesten aldri at det er mulig å cappe mer enn et flagg om gangen, og ofte bare ett. Derfor blir det som oftest flere spillere og mer action ved hvert flagg enn man er vant til i f.eks BF der det ofte kun er 4-5 spillere ved hvert flagg.

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned spillet i går, etter å ha lest gjennom denne tråden. Etter å ha prøvd litt opplæring og et par timer onlinespilling, så sitter jeg foreløpig igjen med en konklusjon: Spillet er opphauset her i forumet. Gratisspill som A Army er langt bedre, men jeg skal selvfølgelig prøve litt mer, før jeg vender tommelen ned for godt.

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned spillet i går, etter å ha lest gjennom denne tråden. Etter å ha prøvd litt opplæring og et par timer onlinespilling, så sitter jeg foreløpig igjen med en konklusjon: Spillet er opphauset her i forumet. Gratisspill som A Army er langt bedre, men jeg skal selvfølgelig prøve litt mer, før jeg vender tommelen ned for godt.

5771904[/snapback]

Hehe, hva hadde du egentlig ventet i en tråd som heter "Red Orchestra slippes i dag! Verdens beste fps!". Objektiv informasjon?? ;)

Personlig har jeg lest litt rundtomkring og sett at svært mange ikke er særlig fornøyd med spillet så jeg satt dette spillet på hold. Venter til en evt. demo blir tilgjengelig slik at jeg ikke kaster bort pengene på noe skrot.

Lenke til kommentar

Har spilt spillet endel siden det ble sluppet nå, og ja, jeg er enig i at spillet er oppskrytt...

Det første man legger merke til er nok hvor utdatert det hele er grafisk sett...det ser rett og slett ikke pent nok ut til å være en titel som blir sluppet i 2006.

Og jeg er fortsatt i stor tvil om Red Orchestra har noe som gjør at det hever seg over massen med andre WW2 shooters, joda, fint og bra at man ikke tåler stort, og bra at man ikke har crosshair...men det er ikke akkurat noe revolusjonerende trekk å fjerne crosshair i en FPS.

Men når det er sagt, så skal jeg ikke nekte for at jeg har hatt det moro de timene jeg har spilt Red Orchestra, og jeg kommer nok til å fortsette å spille det en stund til.

Så for å oppsummere mitt inntrykk; så er Red Orchestra et forholdsvis underholdende spill som nok jeg kommer til å bruke endel timer på, men det er på ingen måten den revolusjonerende titelen det ble opphauset til å være.

Lenke til kommentar
Har spilt spillet endel siden det ble sluppet nå, og ja, jeg er enig i at spillet er oppskrytt...

Det første man legger merke til er nok hvor utdatert det hele er grafisk sett...det ser rett og slett ikke pent nok ut til å være en titel som blir sluppet i 2006.

Og jeg er fortsatt i stor tvil om Red Orchestra har noe som gjør at det hever seg over massen med andre WW2 shooters, joda, fint og bra at man ikke tåler stort, og bra at man ikke har crosshair...men det er ikke akkurat noe revolusjonerende trekk å fjerne crosshair i en FPS.

Men når det er sagt, så skal jeg ikke nekte for at jeg har hatt det moro de timene jeg har spilt Red Orchestra, og jeg kommer nok til å fortsette å spille det en stund til.

Så for å oppsummere mitt inntrykk; så er Red Orchestra et forholdsvis underholdende spill som nok jeg kommer til å bruke endel timer på, men det er på ingen måten den revolusjonerende titelen det ble opphauset til å være.

5773108[/snapback]

Joda er vel sant det meste du sier, men grafikken nå er ikke det en ting som teller mest selv om det er med på å dra opp helhets inntrykket.

Spillet er ikke noe revolusjonerende heller, men det som teller mest for meg er at jeg har det gøy når jeg spiller, og det har jeg =) så som jeg sa i sist post så er jeg veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...