Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser litt interessant ut. Håper det kommer ut en demo slik at man kan få testet spillbarheten online. Personlig liker jeg innslag av realisme, men er ikke interessert i "hyperrealisme" som fører til at man blir liggende død gjennom mesteparten av omgangen.

Lenke til kommentar

Vurderer å pre-loade dette spille, men er veldig usikker på om dataen min takler det. Den er noe gammel. Kjører CS:S med stort sett alt på High m/ 40-80 FPS.

Har disse data delene:

AMD Athlon 2600+

1024MB Minne

GF FX 5700

Noen som kan si meg om jeg kan kjøre dette spille med akseptabel grafikk og FPS?

Lenke til kommentar
Vurderer å pre-loade dette spille, men er veldig usikker på om dataen min takler det. Den er noe gammel. Kjører CS:S med stort sett alt på High m/ 40-80 FPS.

Har disse data delene:

AMD Athlon 2600+

1024MB Minne

GF FX 5700

Noen som kan si meg om jeg kan kjøre dette spille med akseptabel grafikk og FPS?

5627806[/snapback]

Spiller bruker jo Unreal 2.5 motoren om jeg ikke tar helt feil, og vil nok tro at dette spillet skal kreve mindre av hardware enn CS Source, så det vil nok gå fint skal du se, værtfall hva jeg tror.

Lenke til kommentar

RO:OST kommer til å ta helt av, faen jeg gleder meg noe så jævlig sjukt :p

Installerte UT04 og RO 3.3 igjen nå, og må si det føles helt konge, håper RO:OST er like bra plus mye mer :p

Er egentlig veldig sugen i RO 3.3 dør mye, dreper/skader litt for mange team mates og slikt, ikke med vilje, prøver mitt beste altså, men med litt øving blir dette litt bedere, er jo trosalt første spillet jeg har vært borti som ikke har crosshair. Uansett værtfall når jeg først greier å drepe noe så får jeg det adrenalin kicket, det føles bare helt herlig :dribble:

Lenke til kommentar
Eg la også merke til de flotte detaljene når man befinner seg inni et kjøretøy,

Dette er et av de første spill siden fps der man virkelig må drive å stikke hodet ut i faren for å få god oversikt. Mens man sitter inne i tanksen ser man nesten ikke en ting, utenom de søte interiørene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...