Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

hørtes ut som et dugelig spill...

men, jeg har ingen erfaring med unreal-motoren... så vil min maskin klare brasene i en god oppløsning? snakker da om minst 1680 x 1050

specs: 2.8Ghz cpu

2048 ram

GF 6800GT 256mb

noen som tror noe?

hvor stor plass tar dette spillet? og hvorfor laster steam ned så uendelig tregt?

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hørtes ut som et dugelig spill...

men, jeg har ingen erfaring med unreal-motoren... så vil min maskin klare brasene i en god oppløsning? snakker da om minst 1680 x 1050

specs: 2.8Ghz cpu

2048 ram

GF 6800GT 256mb

noen som tror noe?

5615782[/snapback]

Det vil gå (veldig)bra på din det. UT motoren er en meget kravsnill motor. Og jeg regner med RO går som det samme :)

Lenke til kommentar

oioi... kan kanskje klare 1920x1200 da... husker forresten UT2003, som gikk som et olja lyn på den gamle P4 1.4 med 640mb ram og GF4200.. mimre..

da har je gi hvertfall kjøpt detta spillet... kommer det momskrav nå da eller? det er jo under 200kr... hvordan funker egentlig detta? får jeg drit i posten også eller?

edit: hvor stor plass tar dette spillet? og hvorfor laster steam ned så uendelig tregt?

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
PCen din er mer enn rask nok. :)

Når du kjøper via steam, så betaler du kun det som står der, og du får ingenting i posten.

5615990[/snapback]

flott... men hvis jeg kjøper noe som koster mer enn 200kr da, og det kommer noe i posten, som f.eks HL2 gold pakke... der man får t-skjort og annet søppel...?

Lenke til kommentar
men hvis tuppen er gylt med brenbart materiale, som brenner opp, kan jo ikke kulen ha samme kraft. Vet at tracerkulene de brukte i fly O.L. hadde merkbart mye dårligere prestasjon, noe som betydde at omtrent 80% av kulene lastet inn i et fly ikke var like dødelige

5615664[/snapback]

Jeg mener det var nevnt inne på Wikipedia at det stort sett var normalt med en Tracer round per 4 kule i magasinet, eller på slutten av magasinet slik at man blir klar over når man skal ladde om.

Lenke til kommentar
men hvis tuppen er gylt med brenbart materiale, som brenner opp, kan jo ikke kulen ha samme kraft. Vet at tracerkulene de brukte i fly O.L. hadde merkbart mye dårligere prestasjon, noe som betydde at omtrent 80% av kulene lastet inn i et fly ikke var like dødelige

5615664[/snapback]

Jeg mener det var nevnt inne på Wikipedia at det stort sett var normalt med en Tracer round per 4 kule i magasinet, eller på slutten av magasinet slik at man blir klar over når man skal ladde om.

5616208[/snapback]

Litt OT, men forskjellig praksis på dette. Hver femte kule + to på slutten av hvert magasin er vanlig.

Problemet er ikke at sporlysammunisjon har dårligere "prestasjon", men det blir en annen kulebane og du får dermed ikke samme treffbilde som med vanlig ammunisjon.

Lenke til kommentar
Jepp, jo lenger bort du skyter, jo større avstand vil det være mellom det punktet som sporlyskulene og alle de andre kulene treffer. Dette er også simulert i RO :D

5616379[/snapback]

det høres nesten ut som om jeg skal ut i krig, og dette er briefinga på forumet her, om at jeg må være obs på at jeg ikke må bruke disse spor-kulene som "laser" sikte... :p

gleder meg i hvertfall, kanskje det er dumt å ha høye forventniger?

feite til plass det tok da... ikke det at jeg har lite plass, men tar jo evigheter å laste ned...

Lenke til kommentar
Spillet tar vel 4-5 GB. Ganske mye altså :cool:

5616037[/snapback]

Red Orchestra Ostfront kommer til å bruke ca 1 gigabyte, mellom 1 og 2 et sted.

Det er Red Orchestra mod + UT2004 som tar så stor plass som du sier.

5616356[/snapback]

Ok :) Får kanskje prøve modden en gang jeg også!!

Lenke til kommentar

Hvis du har UT2004, eller kan få tak i det til en billig penge (det fins å få for 100 spenn ca), så er det vel verdt å prøve moden i de få ukene det er igjen til release av Ostfront. :)

Spiller moden ganske intensivt for tida selv :D

Lenke til kommentar

5615664[/snapback]

5616208[/snapback]

Litt OT, men forskjellig praksis på dette. Hver femte kule + to på slutten av hvert magasin er vanlig.

5616366[/snapback]

I min tid (mimre) satte vi 4 vanlige-1 sporlys-4 vanlige-1 sporlys i et MG-belte på 50 skudd.

Hovedforskjellen er som sagt av andre at kula blir lettere og får et annet balansepkt pga gropa i rompa; den blir mer ustabil og får et annet treffpunkt. Den er ikke sååå mye lettere at det gjør seg merkbare utslag for den som står i feil ende av munningen.

Snakk om 12.7 RA Multipurpose....

Bernt K

Lenke til kommentar

Ser ut som et veldig kult spill?

Men, er ikke dette en mod til UT, eller er det et selvstendig spill?

Kan man kjøpe det i vanlige butikker (cdon?) i Norge når den tid kommer?

Liker veldig godt ww2 fps-relaterte spill. Cod 2 ble jeg litt skuffet over siden det hadde så mye feil. Håper på at dette spillet blir bra :)

Lenke til kommentar

Red Orchestra Ostfront er et standalone spill!

Spillet er et standalone spill, som kan kjøpes via Steam for den nette sum av 24 dollar hvis du kjøper det under preloadperioden. (begynte i går).

De har også en distribusjonsavtale for salg i butikker. Nå vet jeg ikke om det blir å finne i Norge, men garantert fra play.com for eksempel.

Lenke til kommentar

Det har jo også vært vanlig å legge inn en stripe med sporlys på slutten av beltet slik at man fikk "beskjed" om å lade om (dette var iallefall vanlig i deler av andre verdenskrig) men dette ga jo også tydelig beskjed til fiendene dine som så når du måtta lade om, i tillegg vil jo sporlys gi de som blir skutt på en ganske klar indikasjon på hvilken rettning de blir skutt fra (ihvertfall om det er fra en MG, kanskje ikke så mye om det er fra rifle OSV)

edit: heh, alt det jeg nevnte her står vist fint forklart i wikipedia, jaja sånn kan det gå når internettsider ikke har kildehenvisninger:)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...