Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Det er ingen som tvinger deg til å bruke tanks. Det finnes mer enn nok gode maps uten tanks i. Personlig liker jeg at det finnes en og annen tank på noen av brettene (i tillegg til tank-only brettene), da man får en litt annen utfordring enn bare soldatene som kommer stormende med bajonetter. Det var jo tross alt faktisk sånn i WW2 også. Det var ikke noe sånn at man "enten hadde infanteri eller tanks".

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja sant, er ikke mange bugs igjen, Skulle vært fint om man kunne avbryte en handling med en annen though. Hvis man f.eks står å lader(noe som tar laang tid) også kommer det plutselig frem en fiende og man står der å lader. Da hadde det vært veldig kos at hvis jeg da trykket på alt fire, mens jeg ladet at han da sluttet å lade og dro til fienden istedet

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Community'et gror faktisk hele tiden. Flere og flere servere har lagt inn mods som gjør det mulig å spille 50 spillere på serveren samtidig, og disse serverne er faktisk konstant fulle (se etter "The Wild Bunch" serverne).

Anyway, nå har det kommet en ny oppdatering! Denne oppdateringen legger til ti custom-brett til den offisielle listen, og i tillegg noen custom-kjøretøy. Et in-game soundtrack har blitt lagt til, og soldatenes dødsskrik har blitt endret (til det bedre). Dessuten har det blitt lagt til flere guest-passes.

Den største nyheten derimot, er at nå kan ALLE servere støtte opptil 64 spillere, mot tidligere max-grense, som var på 32. Nå kan man altså være dobbelt så mange på serverne.

Dessuten har massevis av endringer og feil-fiksing blitt lagt til også. Bajonett-animasjonen er smått endret for å passe mer med hvor den faktisk treffer, etc.

En full tilleggs-/endringslogg finner dere HER.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

fett spill :) anbefales. Vansklig og haandtere vaapen gjoer at du faktisk kan loepe litt og hoere kulene hvine rundt oera paa deg :) Isteden for at alle er skarpskyttere slik..hmm fleste andre spill ..

Anbefales...

ps nada norsk tegnsett hehe

Lenke til kommentar
Hva heter du ingame HR. Jensen? Har lenge lurt på det

8754663[/snapback]

Kaller meg -CN-MeTa][iC. Bruk Buddy-systemet og legg til "-CN-*" (uten hermetegn, men husk å inkludere stjernen). Da vil du finne alle som spiller med CN-tag (nå er det gjerne bare jeg som fortsatt spiller RO av de i BF2-klanen min, men likevel). :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Likte spillet bedre når det var utmod jeg, mest fordi de gamle mapsa var mye bedre og jeg likte spillet mye bedre før tanks kom inn i bildet :p fortsatt et knall spill dog.

8763983[/snapback]

Tja, flertallet av brettene er fortsatt enten 100% infanteri eller infanteri + en eller to tanks. :)

Lenke til kommentar
Likte spillet bedre når det var utmod jeg, mest fordi de gamle mapsa var mye bedre og jeg likte spillet mye bedre før tanks kom inn i bildet :p fortsatt et knall spill dog.

8763983[/snapback]

Tja, flertallet av brettene er fortsatt enten 100% infanteri eller infanteri + en eller to tanks. :)

8764153[/snapback]

vel er jo mange servere som bare har tanks only brett da og kjører dem 24/7

Lenke til kommentar

8763983[/snapback]

8764153[/snapback]

vel er jo mange servere som bare har tanks only brett da og kjører dem 24/7

8764450[/snapback]

Nåja, mange og mange, fru blom. Vil påstå at det er få av dem. Kanskje to-tre som faktisk har brukbart antall spillere inne. Synes dog det er fint at det finnes sånne servere også, så får tank-folket kose seg på disse serverne. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...