Neptun_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kjøpte RO i går, og pokker så bra det spillet er! Begynner å få litt skills med riflene nå, og det er ingenting som er så gøy som lagarbeid og realismen i spillet. Må si jeg blir svært overrasket når jeg oppdager detaljer som å f.eks. miste våpenet når man blir skutt i hånda. Herligt. Dog.. finnes det egentlig norske servere? Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 www.redorchestra.no Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kan ikke si jeg fant noen IP til servere der. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Nei, snodig nok er den siden ekstremt utdatert, og det finnes ingen IP-adresse der. Navnet på serveren heter dog Redorchestra.no (de har faktisk to stykker), men de(n) brukes veldig lite - det er desverre alt for få som spiller RO. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det er synd. Blir jo mer og mer imponert for hver gang jeg spiller det, realismen er på topp. Knallbra spill som ikke koster for meget. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ja, spillet er knall. Likevel, det trenger noen sekunder med tålmodighet for å få til dette spillet skikkelig. Desverre ser det ut som at flere og flere av denne generasjon's gamere har like mye tålmodighet som... en ting eller person som har ekstremt lite tålmodighet... Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Synd men sant. Men synes nå det begynner å bli en del nordmenn som har spillet jeg! Lenke til kommentar
different Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Mja... Har hatt det i noen mnd. nå. Har ikke spilt så mye, likte ikke helt stridsvogn brettene. Infanteri delen er morsom, men når store stridsvogn-brett blir en stor del av spillet blir jeg litt "lei". Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Informasjon for alle de som ikke vil kjøpe spillet over Steam: Nå får man kjøpt Red Orchestra hos Elkjøp for 199kr, altså omtrent 50kr mer enn det Steam-versjonen koster. I tillegg får man jo med cover, plate og manual ved å kjøpe butikk-versjonen av spillet. Endret 20. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 oh det er bra, ikke alle som er gammle nok for visa. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Informasjon for alle de som ikke vil kjøpe spillet over Steam: Nå får man kjøpt Red Orchestra hos Elkjøp for 199kr, altså omtrent 50kr mer enn det Steam-versjonen koster. I tillegg får man jo med cover, plate og manual ved å kjøpe butikk-versjonen av spillet. 6712136[/snapback] Tror jeg må kjøpe bare for å ha i bokhylla og Lenke til kommentar
koronag Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Samme her, jeg støtter gjerne kvalitet. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Articfare, du beskriver RO som CS. Da er det ikke rart du blir flammet. Før man kritiserer spill, bør man prøve dem. Du bør prøve ut RO. SÅ kan du uttale deg om det uten å bli mobbet. Det siste utsagnet ditt i den posten er også i en klasse for seg selv. 6649482[/snapback] Det er bare sånn at alt som ikke er simulatorspill er for urealistisk for Articfare. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Liberation mod til Operation FlashPoint er MYYYYYEEE bedre enn dette spillet. Må si jeg var veeeeeeeeldig skuffet da jeg prøvde det. Hadde vært mye kulere hvis det hadde vært mer "kunstig intellegens" og mer urban taktiske bevegelser og botter, istedenfor cs hopp og sprett, og "Bang, bang, u r dead, n00b!", "Gjør vell ikke meg noe, jeg respawner jo etter 10 sekunder, ^^!". Jeg bare ønsker folk som spiller sånne spill, blir hjernevaska og kommer i hæren lykke til, fordi de ikke kommer til å leve lenge ute i Iraq. 6648869[/snapback] Arkadespill er en klasse for seg selv. Simulatorspill har en annen klasse. Liker man ikke spillet kan man la være å spille det, og la være å klage. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Liberation mod til Operation FlashPoint er MYYYYYEEE bedre enn dette spillet. Må si jeg var veeeeeeeeldig skuffet da jeg prøvde det. Hadde vært mye kulere hvis det hadde vært mer "kunstig intellegens" og mer urban taktiske bevegelser og botter, istedenfor cs hopp og sprett, og "Bang, bang, u r dead, n00b!", "Gjør vell ikke meg noe, jeg respawner jo etter 10 sekunder, ^^!". Jeg bare ønsker folk som spiller sånne spill, blir hjernevaska og kommer i hæren lykke til, fordi de ikke kommer til å leve lenge ute i Iraq. 6648869[/snapback] Arkadespill er en klasse for seg selv. Simulatorspill har en annen klasse. Liker man ikke spillet kan man la være å spille det, og la være å klage. 6897744[/snapback] Han er ikkje kvalifisert til å uttale seg om dette, da han var såpassa glup å spille mot botter. Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Problemet er vel strengt tatt ikke at det er for få som spiller RO. Det er mere det at man må se på europa, ikke bare lille norge. Det finnes veldig mange bra servere i europa, med veldig god ping og mange ålreite spillere Det mest aktive og ålreite RO-miljøet pr dags dato er vel www.roladder.net Nations Cup starta nå nettopp i regi av RO:Ladder.net, og lille Norge stiller med et lag! (Dere finner meg der med nicket IronTurd ) Redorchestra.no er en del av Battlefield.no. Desverre har vi ikke hatt tid/kunnskap nok til å dra igang et skikkelig norskt miljø. Og nå sliter vi desverre litt med serverne våre. Vi jobber med saken, men har ennå ikke funnet ut hva det er som gjør serverne ustabile. Men uansett er dere hjertelig velkomne på forumene våre Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Wohoo! Nå har det kommet en ny oppdatering! Nye features: -Added the German G41 Semi Automatic Rifle -All new Russian voice commands -Improved jogging animations for the players -New ammo pickup system. Ammo is now dropped as belts or pouches which contain all of the ammo held for a particular weapon. This replaces dropping lots of individual ammo magazines which was cumbersome and made it difficult to choose what the player wanted to pickup -Player ragdolls are now affected by explosions from grenades, artillery, and HE rounds -New weapon pickup system. The player will now automatically drop their current weapon when attempting to pick up a weapon of the same weapon family (small arms for small arms, nades for nades, etc) -Added an option to use the native (non-translated) role names which we had in previous releases. Under Configuration->Hud check the "Use Native Role Names" box to enable this feature -New custom death icons for panzerfaust kills and sniper kills -Russian language localized version -Fire mode icon for weapons with selectable fire modes (STG44) -Rendering optimizations for Lyes Krovy -If a player attempts to mark an artillery position on a level where there is no artillery for their team they will now receive a message letting them know that their is no artillery available. This makes it clearer for new players why they can't call in arty on some maps -Players that are not commanders will no longer get "Press Use To Call Arty" messages from artillery radios -PTRD Soldiers (PT Soldat) now get binoculars to assist in spotting long range targets -Made the STG44 fire animations appear smoother Dessuten også mange bug-fixes: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): -Fixed dead players turning black before disappearing -Fixed a bug where the Unit Descriptions weren't being displayed online -Fixed localization (non-English text) not working properly with objective names and descriptions -Fixed a bug where artillery radios that were able to be used by either team would not show up on the overhead map -Fixed various map related bugs -Fixed the TC Mod ini file being named "UT2k4Mod.ini". The file should now be called ROMod.ini -Fixed a bug where you could not set rally points or mark artillery positions with binoculars in the commander seat of the T34/76 -Fixed an animation issue with the STG44 and the MG34 where they would appear to "jerk" if the fire button was held down longer than the fire animation -Fixed an exploit where the iron sight animation could be frozen in place on semi automatic weapons or semi auto fire modes -Fixed a bug where if you fired the coaxial MG on a tank turret until it reloaded after your primary ammo was out, it would instantly consume all of your coaxial MG ammo -Fixed a bug where weapons and ammo would be picked up automatically if you were touching them when they disappeared -Fixed a bug where if you dropped a weapon while you had a weapon on your back, the weapon would remain showing on your back, even though it was actually in your hands -Fixed a collision issue where you could fire a tank shell through the lower part of the -Panther's turret and it would pass right through without doing any damage -Fixed a bug where you could get in "invisible" bayonet if trying to mount the bayonet during charging the butt smack -Fixed various bayonet exploits -Fixed an exploit where you could instantly mount/dismount a bayonet by pressing the bayo attach button while changing weapons -Fixed a problem where the team channel selection button would not work in the -French language version. (Note, delete the user.ini file to regenerate a fixed one) Nydelige saker! Har ikke spilt RO på lenge nå, på tide å tørke av støvet! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Herlig!! Passet fint, begynte å spille litt igjen i forrige uke. Skal teste dette i morra den dag. EDIT: KOm denne i dag? Endret 20. september 2006 av Mala Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 I følge Steam kom den i går. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 OKei, hadde ikkje mulighet for sjekke. Men da har eg enda ein ting å se fram til i morra ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå