Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Liberation mod til Operation FlashPoint er MYYYYYEEE bedre enn dette spillet. Må si jeg var veeeeeeeeldig skuffet da jeg prøvde det. Hadde vært mye kulere hvis det hadde vært mer "kunstig intellegens" og mer urban taktiske bevegelser og botter, istedenfor cs hopp og sprett, og "Bang, bang, u r dead, n00b!", "Gjør vell ikke meg noe, jeg respawner jo etter 10 sekunder, ^^!".

Jeg bare ønsker folk som spiller sånne spill, blir hjernevaska og kommer i hæren lykke til, fordi de ikke kommer til å leve lenge ute i Iraq.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liberation mod til Operation FlashPoint er MYYYYYEEE bedre enn dette spillet. Må si jeg var veeeeeeeeldig skuffet da jeg prøvde det. Hadde vært mye kulere hvis det hadde vært mer "kunstig intellegens" og mer urban taktiske bevegelser og botter, istedenfor cs hopp og sprett, og "Bang, bang, u r dead, n00b!", "Gjør vell ikke meg noe, jeg respawner jo etter 10 sekunder, ^^!".

Jeg bare ønsker folk som spiller sånne spill, blir hjernevaska og kommer i hæren lykke til, fordi de ikke kommer til å leve lenge ute i Iraq.

6648869[/snapback]

Bursdag  9 November 1990

Nevermind, ingenting å se her, move along.

Lenke til kommentar

6648869[/snapback]

Bursdag  9 November 1990

6648899[/snapback]

:dontgetit:..................

Lenke til kommentar

6648869[/snapback]

Bursdag   9 November 1990

6648899[/snapback]

ha ha pwnd!

Lenke til kommentar

Articfare ikke bare beskriver du spillet på en måte som gjør at de fleste vil tro du aldri har spillt det. men du får deg selv til å høres ut som en er en "elte haxor Delta force mofo" og at de spiser terrorsiter til forkost og at du brenner ned landsbyer med pisset ditt på kvelden, så viser det seg at du er 15 år. det er også litt festlig.

Lenke til kommentar
Articfare, du beskriver RO som CS. Da er det ikke rart du blir flammet. Før man kritiserer spill, bør man prøve dem. Du bør prøve ut RO. SÅ kan du uttale deg om det uten å bli mobbet. Det siste utsagnet ditt i den posten er også i en klasse for seg selv.

6649482[/snapback]

Jeg har prøvd det, og jeg synes det er litt kjedelig å se bottene hoppe rundt som frosker og kaniner og skyter som bare det. Ser meg uansett hvor jeg er. Tanksene som kan skyte under beltene.....

...grunnen til at jeg kanskje ikke liker det er fordi jeg spilte mot botter, (nedlasta :innocent:) og jeg synes det er kjedelig av den grunn. Det kunne ha vært en liten del med forbedringer på spillet, men jeg får nok prøve spillet online før jeg sier noe mer...

Lenke til kommentar

OMG, prøv å skaff deg et spill LOVLIG, så du kan få spilt det ordentlig før du uttaler deg. RO er som CS i det at det ikke er beregnet på noe singleplayer. Du skal spille multiplayer, det er den store greia. Singleplayer-biten er bare slik at man skal bli kjent med spillets mange funksjoner.

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg har prøvd det, og jeg synes det er litt kjedelig å se bottene hoppe rundt som frosker og kaniner og skyter som bare det. Ser meg uansett hvor jeg er. Tanksene som kan skyte under beltene.....

...grunnen til at jeg kanskje ikke liker det er fordi jeg spilte mot botter, (nedlasta ) og jeg synes det er kjedelig av den grunn. Det kunne ha vært en liten del med forbedringer på spillet, men jeg får nok prøve spillet online før jeg sier noe mer...

:nei: JA! Jeg tror nok du får ta å prøve spillet online med en lovlig kopi får du uttaler deg i det hele tatt!

Lenke til kommentar

Ueee.

Nå føles det ut som om det er en flokk med RO zombier som går Norge rundt med tastatur og mus for å drepe meg :p. Men jeg fortjener det nok. Jeg har nedlasta et spill siden jeg har lite penger og siden jeg har blitt skuffet av 40/50 spill cirka. Grunnen til at jeg nedlasta det er fordi jeg er kresen på spill og jeg visste at jeg kom til å bli skuffa. Hvis jeg hadde likt spillet ganske bra, hadde jeg kjøpt det, sånn som jeg gjorde med Silent hunter 3, :love:.

PS. EN god del off-topic.

Lenke til kommentar

Men det har jo nettop vert ein 5 dagers GRATIS prøveperiode på HEILE spillet. Synd for deg at du tok til takke med ein elendig SP del med bots fra hellvette ihvertfall ;)

Og nei, eg er ikkje på jakt etter deg Norge rundt med mus og tastatur :!:

Lenke til kommentar

Har kjøpt det og må jeg begynner å bli litt smålei hvordan enkelte brett stadig favoriseres og de brettene som favoriseres er gjerne kjipe. F.eks arad og odessa syns jeg blir valgt oftere enn de andre.

Spilte på 'orel88vs76' i går. Sinnsykt stort og festlig brett. Spilte som tysker med noen engasjerte tyskere. Selv om jeg ikke forsto driten så var de iallefall gode på den taktiske biten. Artig å storme mot fienden med 2 Tigere, 3 Pz4 og en Stug. :D

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...