Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red Orchestra er gammelt nytt. Det må da være 2-3 år siden jeg prøvde det første gang iallfall. Og Gamer.no har allerede et par artikler om det, men ikke noen full anmeldelse.

Men jeg er helt enig i at det er veldig pent å se på, realistisk, og gøy å spille. Det blir bare bedre og bedre for hver oppdatering, og inneholder maaange timer med moro for dem som liker fps og ww2 :)

Lenke til kommentar
Red Orchestra er gammelt nytt. Det må da være 2-3 år siden jeg prøvde det første gang iallfall. Og Gamer.no har allerede et par artikler om det, men ikke noen full anmeldelse.

Men jeg er helt enig i at det er veldig pent å se på, realistisk, og gøy å spille. Det blir bare bedre og bedre for hver oppdatering, og inneholder maaange timer med moro for dem som liker fps og ww2 :)

5614243[/snapback]

Uhm du snakker vel om UT-modden, ikke standalone spillet?

Lenke til kommentar

5614243[/snapback]

Uhm du snakker vel om UT-modden, ikke standalone spillet?

5614325[/snapback]

Viktig poeng!

Red Orchestra Ostfront er ikke bare noen ny versjon av modden.

Spillet er nesten totalt bygget fra scratch.

Les hva en av testerene skriver:

Hey all you RO fans!

I just been reading threw the posts lately, reading about how everyone reacted to the new trailer, there concerns etc etc. I just wanted to let you guys know I've been play testing this game for a while now and you all are going to be blown away from this game. And I mean that in more than one way.

I played the hell out of the mod and loved it, but the first day I started playing OSTFRONT I was ruined. I could never play the mod version again. It makes the mod version look crappy! Which is a good thing. I am so utterly waiting for this game to be released and I've already seen everything in it! The immersion factor in this game is unreal (no pun intended)! You actually feel like your fighting in a war. No game has ever come close to this. COD2 can't even come close to the feel of this game. If you ever thought that game was intense then your going to sh*t your self when you play RO-OSTFRONT. I'm not saying that to just say it, its the truth. I've had firefights so intense I found my self litterally on the edge of my seat and grinding my teeth! The teamwork factor has been upped so much that real tactics can be used now and this is a great thing for anyone who ever played in a league the Battle for Europe. I really wish I could go in detail but I dont know how much I can say and dont want to get in trouble, but you will all see in march of what I speak. If anyone is on the fence about this game, I tell you now, You WILL not be dissapointed! Ok thats enough from me for now, I know I'll see you guys on the most intense realisitic battlefield before you know it!

P.S. I FEEL like I'm a kid on Christmas!! I CANT WAIT !! WEEEEE

Hattori

Lenke til kommentar
Dette er 100% realistisk! :)

Det du ser der er sporlysammunisjon. Dette er kuler som inneholder brennende materie, som gjør at man kan følge dem hele veien frem til målet. Blir stort sett kun brukt i maskingevær og større våpen.

For dere som ikke har vært i militæret enda: Sporlysene i RO:O er utrolig virkelighetsnære, minner veldig om the real deal. (bortsett fra at de ikke spretter like mye i spillet som i virkeligheten)

Fra wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Tracer_ammunition

A tracer projectile is constructed with a hollow base filled with a pyrotechnic flare material. In US and NATO standard ammunition this is usually a mixture of strontium salts and a metal fuel such as magnesium perchlorate. This yields a bright red light. Russian and Chinese tracer ammunition generates green light using barium salts.

5612902[/snapback]

Skulle bare si at jeg har skutt med mauser fra andre verdenskrig (husker ikke benevnelsen, men er standarrifla til werimacht) med ekte amunisjon, den er dekket med fosfor og ikke fylt inni (det er altså en vanlig kule dyppet i fosfor), og er derfor giftig, men ligner stort sett på slik det er i filmen

Lenke til kommentar
Spillet er vel basert på UnrealEngine 2.5, siden det var den de vant en lisens på i Make Something Unreal-konkurransen.

Hvilke modifikasjoner og tweaks teamet har laget er en annen sak.

5614483[/snapback]

Helt riktig, er UE 2.5.

De har lagt til HDR Bloom da, for de som har grafikkort som støtter det.

Lenke til kommentar
Skulle bare si at jeg har skutt med mauser fra andre verdenskrig (husker ikke benevnelsen, men er standarrifla til werimacht) med ekte amunisjon, den er dekket med fosfor og ikke fylt inni (det er altså en vanlig kule dyppet i fosfor), og er derfor giftig, men ligner stort sett på slik det er i filmen

5614666[/snapback]

Nnnnnnix! Alt brennbart materiale ligger inne i kula, dekket av et lokk av lakk som antenner og forsvinner. Det ser ut som du beskriver, da kula er malt i forskjellig farge etter funksjonen: f eks

Leichtes Spitzgeschoß mit Leuchtspur: grønn spiss og grønt bånd over hylsehodet

Spitzgeschoß mit Stahlkern und Leuchtspur rød spiss og rød lakk over tennhetta

Spitzgeschoß mit Stahlkern und Glimmspur som over

Spitzgeschoß mit Stahlkern und Leuchtspur, verbessert Grønn og svart spiss

se Her

eller her

Bernt K

Lenke til kommentar

5614666[/snapback]

Nnnnnnix! Alt brennbart materiale ligger inne i kula, dekket av et lokk av lakk som antenner og forsvinner. Det ser ut som du beskriver, da kula er malt i forskjellig farge etter funksjonen: f eks

Leichtes Spitzgeschoß mit Leuchtspur: grønn spiss og grønt bånd over hylsehodet

Spitzgeschoß mit Stahlkern und Leuchtspur rød spiss og rød lakk over tennhetta

Spitzgeschoß mit Stahlkern und Glimmspur som over

Spitzgeschoß mit Stahlkern und Leuchtspur, verbessert Grønn og svart spiss

se Her

eller her

Bernt K

5614862[/snapback]

aha, det stemmer kanskje det, men vil det si at en tracer kule ikke er dødelig, iallefall ikke like dødelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...