koronag Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Her er litt gameplay fra meg: http://www.youtube.com/watch?v=-MIAh6EYIdI Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Her er litt gameplay fra meg: http://www.youtube.com/watch?v=-MIAh6EYIdI 5850079[/snapback] Jævlig bra video, går nesten av skaftet her eg sitter. Men du var litt uheldig med den snipinga da da Lenke til kommentar
koronag Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe, takker. Jeg mistenker forresten all sniping-bommingen for å være lagg. Fyren ristet som en kanin. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe, takker. Jeg mistenker forresten all sniping-bommingen for å være lagg. Fyren ristet som en kanin. 5850481[/snapback] Oh teh excuses Nei du sier noe, la også merke til den unatirlige ristinga hans Lenke til kommentar
koronag Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Et av aspektene jeg liker best med dette spillet er ballistikk. Du ser det godt når jeg skyter T34en med Tigeren. Man må heve siktet når avstanden er stor, siden prosjektilet går i bue etter hvert. Følelsen når man får til slikt er GOOOOD! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Et av aspektene jeg liker best med dette spillet er ballistikk. Du ser det godt når jeg skyter T34en med Tigeren. Man må heve siktet når avstanden er stor, siden prosjektilet går i bue etter hvert. Følelsen når man får til slikt er GOOOOD! 5850939[/snapback] Vil vel tru følelsen er ENDA bedre når man treffer målet over store distanser Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 På rakovice knertet jeg en mgskytter på ekstremt hold med STG i går, anslår det til ca 300 meter, gud så deilig Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) hvordan startet man RO i safemode? når jeg prøver å starte spillet kommer det en kritisk error, så jeg kommer ikke inn i spillet... edit: bilde edit: drit i det, fikset det ved å slette user.ini i Ro mappa... Endret 2. april 2006 av jalejale Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Bra det gikk i orden da. I går spilte vi første offisielle klankampen i Ostfront, utrolig artig! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Der var RO kjøpt, venter på at nedlastningen skal bli ferdig :O) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 når man sitter i tanks, hvordan stikker man hodet ut for å se da, hvilken kanpp, eller hva heter knappen? Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 når man sitter i tanks, hvordan stikker man hodet ut for å se da, hvilken kanpp, eller hva heter knappen? 5865093[/snapback] Standard er å rulle med rulleknappen på musen, Men jeg anbefaler alle og ta seg en tur inn i setup og sjekke tastaturoppsettet. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Må bare si at dette spillet ser sinnsykt bra ut, skal teste det. Men har et spørmål i den anledning, når jeg laster ned steam og lager en konto. Jeg trenger ikke og ha kjøpt hl1 - counterstrike pakka får og få spilt dette? man må i allefall ha hl1 på steam accounten sin for og få spilt en del andre mods. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Må bare si at dette spillet ser sinnsykt bra ut, skal teste det. Men har et spørmål i den anledning, når jeg laster ned steam og lager en konto. Jeg trenger ikke og ha kjøpt hl1 - counterstrike pakka får og få spilt dette? man må i allefall ha hl1 på steam accounten sin for og få spilt en del andre mods. 5871488[/snapback] Det her er ikke en MOD. Det er et frittstående spill som har blitt utviklet av et helt annet studio enn Valve. De bruker bare steam til å distrubere det Endret 5. april 2006 av quakie Lenke til kommentar
koronag Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Forbanna! Er det noen andre som sliter med at spillet starter opp i windowed mode? Det er selvfølgelig ikke all verdens pes å forandre, men det begynner å irritere meg nå. (Ja, jeg avslutter spillet i fullscreen, og 1600x1200, men det starter i Commodore64-mode for det) Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Ville bare gi beskjed om at nå kommer snart spillet i norske butikker Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Ikke noe nytt om demo?? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Leste at de prioriterer evt patcher framfor en demo Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ville bare gi beskjed om at nå kommer snart spillet i norske butikker 5953392[/snapback] Pris? Frister litt å kjøpe etter konfen. Men har hørt at dette spillet krever mye, er det sant? Skal ikke kjøpe ny pc før Directx10 kortene kommer, så må bruke den jeg har nå til da. Vil det hakke med maskinvaren min? AMD Athlon XP +2500 ATi Radeon 9600 512 ram Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) det hakker i hvertfall på min, noe jeg hav nevnt jevlig utover hele tråden her: min spcecs er, fremdeles: p4 2,8GHz, 2048mb ram, GeForce6800GT 256mb edit: sorry at jegdriver å klager så, blir bare litt fustrert. det er et fantastisk spill sutenom grafikken hos meg... hadde ikke conroe og dx10 kommet, så hadde jeg kjøpt ny maskin i dag... Endret 21. april 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå