Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Hehe... Ghadafi=Ghad på battlefield.no? :hmm:

Men uansett, kjøpte spillet for noen dager siden, og må si meg fornøyd. Spillet kan virke litt sluggish (med tanke på kontrollene) om du er vant til BF2 for eksempel, men det koker egentlig ned til om du liker graden av realisme eller ikke. Om du syns det er teit at du ikke kan fyre av en MG42 fra hofta så er ikke dette noefor deg :)

Er vel det eneste spillet jeg har prøvd på en stund der du føler at taktikk/teamplay er et must, nytter ikke rushe inn som i enkelte andre spill. *host* bf2 *host*

I love it :love:

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kongespill, men savner litt norske spillere evt. norske forum. Savner egentlig et forum i hele tatt. Noen som har noen tips ang dette?

Litt synd oblivion kommer denne uken, for da ser jeg for meg at det blir en del mindre ro spilling for min del, men vi får se :p

RO slår i hvertfall alt jeg har spillt på lenge.

Lenke til kommentar
Kongespill, men savner litt norske spillere evt. norske forum. Savner egentlig et forum i hele tatt. Noen som har noen tips ang dette?

Litt synd oblivion kommer denne uken, for da ser jeg for meg at det blir en del mindre ro spilling for min del, men vi får se :p

RO slår i hvertfall alt jeg har spillt på lenge.

5780997[/snapback]

www.redorchestra.no er et bra sted å startet hvertfall :)

Lenke til kommentar

Ah, så konge å se at stadig nye spillere finner denne juvelen!

Det man må huske på er at produsentene omtrent ikke har noen penger å markedsføre seg for, så det er viktig at alle som liker spillet passer på å fortelle om det til folk de tror vil like denslags.

Hehe... Ghadafi=Ghad på redorchestra.no?  :hmm:

Stemmer nok det bror ;)

Endret av Ghadafi
Lenke til kommentar
Har sett litt på dette spillet..

Kan dere kaste ut noen screens, så jeg får se grafikken..

Også lurer jeg på om spillet kommer i butikken.. eller om det må kjøpes ovver steam..

5783689[/snapback]

Du kan se mange screens bak i tråden :)

Lenke til kommentar

Jeg må bare først si at jeg digger RO Ostfront, har likt RO siden tidlig versjon av mod'en. Men grafisk sett så er det bare å innrømme at det er gammeldags, heavy brush based engines som eldre versjoner av UE og Quake-baserte motorer i forhold til nyere mer modell/mesh-baserte engines gjør at man kan føle det gammeldagse preget på hvordan maps er bygd opp. Det blir lite med avrundinger, skarpe og kantete bakker og humper som egentlig burde vært avrundet, tross alt lagd av jord og ikke betong.

Men for min del så går det helt bra, jeg koser meg med spillet uansett og legger ikke merke til det i kampens hete. Det er gameplayet som gjør at dette spillet virkelig skinner. Men man må virkelig like det mer slow paced enn spill som f.eks CoD. Jeg liker BF2 også, men dette blir noe helt annet og bør ikke sammenlignes.

Kanskje se på det som en mer realistisk versjon av CoD med mulighet for kjøretøy.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

ja, jeg har også fått kommentarer på at det er "tregt", og jeg ser jo og skjønner denne kritikken.

men saken er den at det kan ikke gå noe fortere... fordi det kreves presisjon ved å sikte, og man må tenke ut neste steg både for deg og for fienden...

og det blir heller ikke kjedelig, for hele tiden mens man venter på at det skal stikke et hue opp bak muren forran deg er det hele tiden noe som skjer andre steder... (granater, kjøretøy, artilleri o.l) og dermed blir det en stemning som er å ta og føle på. hele tiden litt spenning... sånn føler i hvertfall jeg det med en knapp ukes spilling...

men nå skal jeg bryne bajonetten :D

Lenke til kommentar
Jeg må bare først si at jeg digger RO Ostfront, har likt RO siden tidlig versjon av mod'en. Men grafisk sett så er det bare å innrømme at det er gammeldags, heavy brush based engines som eldre versjoner av UE og Quake-baserte motorer i forhold til nyere mer modell/mesh-baserte engines gjør at man kan føle det gammeldagse preget på hvordan maps er bygd opp. Det blir lite med avrundinger, skarpe og kantete bakker og humper som egentlig burde vært avrundet, tross alt lagd av jord og ikke betong.

Men for min del så går det helt bra, jeg koser meg med spillet uansett og legger ikke merke til det i kampens hete. Det er gameplayet som gjør at dette spillet virkelig skinner. Men man må virkelig like det mer slow paced enn spill som f.eks CoD. Jeg liker BF2 også, men dette blir noe helt annet og bør ikke sammenlignes.

Kanskje se på det som en mer realistisk versjon av CoD med mulighet for kjøretøy.

5784071[/snapback]

Du tar nok litt feil, den versjonen av unreal motoren bruker modell/mesh. Det motoren mangler som gjer det gammeldags er meir avanserte shaders. Grunnen til at det ser litt kantete ut er at utviklerane tenker på at det er viktig med god FPS framfor utroleg bra grafikk.

CS Source har like stor FPS variasjon hos meg samme om det er 640x oppløsning med alt på det lavaste eller 1600x med alt på fullt. Rett og slett fordi dei ikkje tenker på at det er viktig med god FPS.

Det er og ein av dei store grunnane til at me ser at CS 1.6 er enda LANGT større enn

CS Source.

Lenke til kommentar

Hvilken fps har dere i spillet?

Jeg sliter med lav fps,og det virker som det ikke hjelper å gå ned på

innstillingene.Har brukt fraps og den måler fra 25-40fps.(1280-1024)

Det uannsett om det er high eller low på innstillingene.

Går jeg ned på 800-600 ,å ligger jeg på 40-60fps men da er det så grafisk dårlig

at jeg ikke gidder å spille det.

Maskina mi er.

XP 3000

1024 mb ram

6800gt

Trodde dette var et lettdrevet spill jeg :cry:

Lenke til kommentar

siDDIs evt. noen andre som har peiling på flere console-kommandoer?

Skulle gjerne visst hvordan man koblet seg opp mot en bestemt ip (/connect?) og sett ip på server man spiller på (/status?). Evt en oversikt over alle console-kommandoene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...