thadon Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Fy faen, leningrad på 50player var bare konge, DET kaller jeg krig. Må prøves Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hehe, ALLE inf-brettene blir 30-50% bedre med 50+ spillere, fremfor tidligere grense på 32. Folk overalt. Konstant skyting og eksplodering. De urbane brettene med masse hus, rom og gater blir da spesielt morsomme. Lenke til kommentar
Rindal-jr Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som har ett guest pass jeg kunne fått? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som spiller på servere med god ping oppmot norge? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jepp, ligger som oftest på ~100 i ping når jeg spiller på The Wild Bunchs to servere. Kjører silkemykt. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) The wild bunch var grei nok, dog liker å ha litt mer rundt 40ish i ping men Kunne du postet IP til begge serverne, jeg har bare til den ene. Endret 22. august 2007 av Keylar Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Er det noen som har en guest account til meg? Har utrolig lyst å teste dette spillet. PM mottaes med takk Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Nå er det gratis trial fra mandag og seks dager fremover.. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det kom en ny patch idag også. Inkluderer blant annet grafikk oppdateringer og bug fixes pluss et nytt gigantisk tank map. Sinnsykt fett! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det kom en ny patch idag også. Inkluderer blant annet grafikk oppdateringer og bug fixes pluss et nytt gigantisk tank map. Sinnsykt fett! 9394450[/snapback] Det var alt jeg trengte å vite. Dette spillet skal kjøpes! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg synes ikke dette var så voldsomt bra, nesten litt for realistisk. Men men, kanskje det bare trengs å modnes litt... EDIT: Men jaja, det koster tross alt bare 95 kr, kanskje jeg skal kjøpe det. Burde jeg? Endret 30. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg synes ikke dette var så voldsomt bra, nesten litt for realistisk. Men men, kanskje det bare trengs å modnes litt... EDIT: Men jaja, det koster tross alt bare 95 kr, kanskje jeg skal kjøpe det. Burde jeg? 9394833[/snapback] Ja, det burde du! Gameplayet varierer litt av og til, kommer an på serveren og folka som regel, men får du den rette kombinasjonen så er det sinnsykt intenst og hektisk. Skyting hele tiden og alt tar av. Mappet StalingradKessel på en 50 player server er helt rått! Allesammen, løp og kjøp! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Fytti satan så mye bedre grafikken ble i nyeste oppdatering. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Red Orchestra er faktisk gratis fram til 3. september EDIT: Da har jeg spilt spillet litt mer, og jeg må si meg utrolig overrasket! Spillet er konge! Skikkelig intense action, og ikke minst realistisk! Detaljene er også på plass! Så det blir nok kjøp her ja Endret 31. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Fantastisk flott spill. Hvilke servere spiller folket på da? Selv er jeg, som tidligere nevnt, ofte å finne på The Wild Bunchs to 50-spillerservere. Endret 31. august 2007 av Tchernobog Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Fantastisk flott spill. Hvilke servere spiller folket på da? Selv er jeg, som tidligere nevnt, ofte å finne på The Wild Bunchs to 50-spillerservere. 9399676[/snapback] Jeg får se om jeg tar en tur innom serverene senere i kveld! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det nye tank mappet var morro, selv om jeg sugde på siktinga. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg synes ikke dette var så voldsomt bra, nesten litt for realistisk. Men men, kanskje det bare trengs å modnes litt... EDIT: Men jaja, det koster tross alt bare 95 kr, kanskje jeg skal kjøpe det. Burde jeg? 9394833[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg synes ikke dette var så voldsomt bra, nesten litt for realistisk. Men men, kanskje det bare trengs å modnes litt... EDIT: Men jaja, det koster tross alt bare 95 kr, kanskje jeg skal kjøpe det. Burde jeg? 9394833[/snapback] Hvor? 9403199[/snapback] Steam. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tusen takk, skal kjøpes nu med engang .' Nydelig grafikk og stemning i spillet også (Litt spesiell grafikk). Store kontraster og mørk stemning. I forhold til DoD:Source. Hvor alt ser litt uekte, hvis dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå