Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da var visst oppdateringen ute, ser det ut til.

Legger til en del nye ting:

-New Level - Danzig features intense, close-quarters infantry combat in a bombed out city environment

-New vehicle - Panzer IV H German Medium Tank

-New vehicle - Universal Carrier Russian Armored Troop Transport

-Added support for the Logitech G15 Keyboard

-Added ROTV game spectating and "shoutcasting" functionality

-Added enhancements to the game engine to allow for MUCH longer view distances

-New camouflage skins for all camouflaged German tanks and enhanced skins for the snow versions of all Russian tanks

-Many modifications/improvements to the infantry carried machine gun functionality.

-MGs are now quite a bit more accurate, with less recoil. MG34 single fire mode is much more accurate

-You can no longer bring up your iron sights while diving to prone

-Tweaks to the vehicle hit detection to more precisely determine the angle the shell hits the armor at

-Tweaks to the vehicle hit detection system to more precisely determine which side a shell hits the tank on

-Updated smoke grenade effect (has a bit more "motion")

-Removed switching scope modes with the F12 key. Rapidly switching scope modes in game caused visual bugs

-Updated the game credits to reflect a new sound source

-Removed the PPD40 and MP41 from several maps that they really shouldn't have been on

...Dessuten en del bug-fixes, som f.eks. den blank-buggen som man får av og til i tanks. Generelt sett mange forbedringer på tanks, noe som trengs sårt.

Må få prøvd ut spillet senere i kveld.. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

RO virker som et genialt spill...ut fra det jeg har lest og sett av det. Jeg er selv en gammel DOD spiller (syns ikke DOD:s er like bra som originalen dog), og har akkurat gjenopplivet Operation Flashpoint som jeg koser meg med for tiden. Av det jeg har lest kan RO minne litt om disse spillene, og jeg er derfor interessert i å sjekke det ut.

Problemet mitt er at jeg sitter på en gammel og treg maskin.

AMD 1800+ (prosessoren kjører vel 1560 mhz eller noe)

512 mb ram

Nvidia Gforce 4200ti

Har ikke lagt penger i denne maskina på flere år, pga kjøp av laptop og genrelt lite spilling (i alle fall av nyere spill). Kunne godt tenkt meg å sjekke ut RO, men er i tvil om det i det hele tatt vil være noe vits gitt den trege maskina min. Jeg er så vidt jeg kan forstå over minimumskravene, men det trenger forsåvidt ikke bety så mye

Noen som har erfaring med RO og maskinkrav? Vil det vær noe vits for meg å prøve?

Lenke til kommentar
Q: What are the System requirements for the Game ?

A: Minimum: CPU: 1.2 GHZ or equivalent, 512 MB RAM, Video Card: 64 MB DX9 Compliant, 2 GB free hard drive space, DX 8.1 Compatible Audio, Windows 2000/XP

Recommended: CPU: 2.4 GHZ, Video Card: 128 MB DX9 Compliant with PS 2.0 support, Sound Card: Eax Compatible

Lenke til kommentar

takk frostbitten.

Visste forsåvidt allerede kravene, men de sier ikke allitd like mye. Godt mulig jeg kan kjøre spillet, men opplevelsen blir kanskje ikke noe særlig :)

Derfor lurer jeg på om det er noen som har prøvd spillet på en dårlig maskin eller har noen formening om hva som skal til for å kunne drive det tilfredstillende.

Lenke til kommentar

Spillet kjører på en oppdatert versjon av Unreal-motoren. For å si det sånn: Klarer du å spille Unreal Tournament 2003 og 2004 fint, så skal du klare å kjøre RO omtrent like bra. Spillet har en kjempefin grafikk/fysikk, og krever utrolig lite i forhold til mange nye spill, som egentlig ikke har så mye bedre grafikk. :)

Den nye patchen likte jeg forresten veldig godt. Det nye brettet (Danzig) syntes jeg var utrolig tøft. Minnet meg om det siste slaget i Saving Private Ryan (med brua, osv).

Alle fiksingen på tanks og andre ting har også fungert veldig bra. Endelig får jeg ikke den blankshot-buggen lenger, som flere ganger viste seg å være fatal. Dessuten har panseret på tanksene blitt gjort mer logisk og realistisk nå. Mange andre småting som gjør spillet mye bedre også. :)

Lenke til kommentar
Hr.Jenssen: Hvilke servere spiller du på?

7222724[/snapback]

Jeg spiller vel bare på de serverne jeg finner der og da, servere med god ping, som kjører et brett jeg har lyst til å spille.

Bare bruk buddy-systemet og legg til "-CN-*" (uten hermetegn, men husk *-tegnet). Da vil du finne alle medlemmene i klanen min som spiller RO, og hvilken server de spiller på. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Vekker denne tråden til live igjen, jeg. På Fileplanet finner dere nå en virkelig tøff map-pack, som inneholder hele 32 av de beste brettene som er ute for RO. Selv har jeg spilt mange custom maps, men jeg skal være ærlig og innrømme at jeg ikke har spilt det på en stund nå. Dermed har jeg ikke fått med meg flertallet av disse brettene. Disse er brett som ble laget i forbindelse med den store konkurransen som RO-folka arrangerte tidligere. Nå har altså 32 av de beste fra konkurransen blitt puttet sammen i denne 160mb store pakken.

Kan lastes ned her! Dessuten finner dere info om noen av brettene her.

Holder på å laste ned nå. Gleder meg som faen til å ta opp RO igjen! :D

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Damn, den packen må dere sjekke ut! Et brett der heter "Enemy At The Gates", og ja, brettet er basert på scenarioet fra filmen (som CoD også rippet). Utrolig fett brett! Russerne stormer ut i båtene, som kjører over elva, mens de blir bombardert og skutt på av dogfighters. På den andre siden sitter tyskerne og venter med MG'ene sine. Dritfett! :D

Lenke til kommentar
er så langt fra hverandre som du kan få det,

er som å sammenlinge lada med en boing 747

DODS acrade til tusen, cs i ww2.

RO realisme som bare det, bare slått av ofp og amra tenker jeg

8063306[/snapback]

RO var så vanvittig mye bedre før, før de adda tanks og forandra totalt på mapsa som var med, tenker helt tilbake når den første UT moden kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...