Gå til innhold

Red Orchestra! WWII fps, score 8/10 hos Gamer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var jo et ganske vanedannende spill. Satt til 05.30 i natt :innocent:

Men er et par ting jeg lurer på.

Er det mulig å få "crosshair"?

Og er det mulig å bruke musen for å sikte med selve kanonen?

Disse to tingene finner jeg ikke ut av :blush:

6608236[/snapback]

Nei, ikke crosshair. Så absolutt ikke crosshair. Spillet er laget for å være så realistisk som mulig, så du får sikte med Ironsights som resten av oss ;) (evt. skyte fra hofta)

Nei, du kan ikke bruke musen til å sikte når du sitter som Commander i tanks (afaik).

Lenke til kommentar

Og er det mulig å bruke musen for å sikte med selve kanonen?

Disse to tingene finner jeg ikke ut av :blush:

6608236[/snapback]

noe av poenget med spillet er jo nettopp at det ikke er noe crosshair's

Lenke til kommentar

spillte på en server som ikke viser kills. så man må sjekke scoren for å se om man har drept noen eller ikke. ganske spennede. nettopp kommet inn i spillet. ser noen tyskere bevege seg bak en dør, kaster en nade inn og den sier pang. ser minst 2 av tyskere flyvende gjennom døropingen.

sjekker scoren og der hadde jeg vist drept 5 på en gang.

Lenke til kommentar

6608236[/snapback]

Uansett om du hadde hatt det, så hjelper det ikkje så mykje. Fordi våpenet ikkje ligg stødig og prosjektilet går random pga. rekylen.

Lenke til kommentar

Fortsatt artig. Spilt mye på Orel i dag. Man kan nok eie grusomt om man har mic og en god kamerat som kjører samma tank. Nå gjelder det bare å få rekruttert en kompiss som kan kjøre tank sammen med meg :p

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
spillte på en server som ikke viser kills. så man må sjekke scoren for å se om man har drept noen eller ikke. ganske spennede. nettopp kommet inn i spillet. ser noen tyskere bevege seg bak en dør, kaster en nade inn og den sier pang. ser minst 2 av tyskere flyvende gjennom døropingen.

6608352[/snapback]

På slike servere sjekker jeg ikke score-tab etter et kill. Jeg bruker øynene og ser om det kommer noe blod frem eller noe slik. Å hive en granat inn i en bygning får en mye mer behagelig effekt når man spent går inn i bygningen for å sjekke om man faktisk tok noe. Man må være mye mer forsiktig. Det finnes ingen score-tab i virkeligheten. :)

HPh: Det finnes nok ingen Gamer.no-server, men Redorchestra.no har to servere (sjekk nettsiden deres, kanskje de har IP-adressene der), og dessuten finnes det en annen norsk server, men jeg husker ikke helt hva den heter (Noe med Esports elns).

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Tja, jeg har gått lei av stort sett ALLE mine spill for tiden. RO er intet unntak. Enda verre er det jo at det ikke kommer noen flere gode spill før om en måned eller to. :(

Xerminx, angående norske servere, så sier jeg (som jeg har sagt før) at det finnes kun 3 norske servere (+/- en eller to til), og disse er tomme mesteparten av tiden.

Lenke til kommentar

6608352[/snapback]

Dette kan høres ganske teit ut for de som leser teksten din, men det kule med at det ikke kommer opp deathmessages, er at man ikke kan lese seg til hva som skjer på brettet. F.eks kan man ikke kaste en håndgranat inn i et rom, og ut i fra hva som står på skjermen vite om rommet er rensket.

Selv synes jeg servere uten public deathmessages er de kuleste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...