bjovas Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Sjekk forumet på www.redorchestra.no for mer info om hvordan man fullfører preload! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 det var nok ikke bare jeg som hadde problemer med dette nei... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) 2% med under 10kb/s er treeeegt..... ja..... morro.... Tok verify game files, plutselig hadde jeg bare 81% complete.. En _smule_ irriterende Blir sikkert ikke noe spilling på meg på en god stund... Endret 14. mars 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Alt er preloadet og steam restartet flere ganger, men skjer ingen ting etter at det står 'preparing to play' Noen som har klart å starte dette ennå ? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) nei, men du må høyreklikke på spillet... (i steam) så velge properties, så local files... så trykker du på verify integrity of game cache... så skal den starte å laste ned fra ca 80% edit: i skrivende stund laster jeg ned med ca 10kb/s, og jeg har "bare" 431 minutter igjen... er på 89% nå... Endret 14. mars 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Takk jalejale. Da var jeg igang. Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 nei, men du må høyreklikke på spillet... (i steam)så velge properties, så local files... så trykker du på verify integrity of game cache... så skal den starte å laste ned fra ca 80% edit: i skrivende stund laster jeg ned med ca 10kb/s, og jeg har "bare" 431 minutter igjen... er på 89% nå... 5754315[/snapback] Takk. Går tregt her også Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 hehe... regnet med å være ferdig klokken 10 med en gang den startet, men hastighetene hos steam er ikke så mye å skryte av, så jeg holder på enda jeg... men det nærmer seg, 98% nå og bare et kvarter igjen... men nå skal jeg sove, skal jo faktisk på jobb klokka 6 i morra... så vi sees i morra, jeg kommer til å hete hw-jale eller noe.. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hehe, på sånne releasekvelder er nok hastigheten temmelig mye lavere enn vanlig ja. Hadde 500 k/s hele preloaden jeg. Men brukte en time på siste bolken i dag. Endret 14. mars 2006 av Ghadafi Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 prøver å starte spillet, og maskinen rebooter. Hurrah. Ser på det offisielle forumet at flere som har det problemet. Er en slags konflikt med ZoneAlarm brannvegg. Deres forslag: Avinstaller ZA. Ikke faan. *sukk* Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Zonealarm kan være skikkelig krøkkete med spill det er mulig å fikse det da Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Sitter på 88% nå jeg. Jaja, får glede meg til imorgen da Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Dette høres flott ut. Endelig et spill hvor man bare tåler et eller to skudd, det har jeg savnet siden Delta Force... Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Zonealarm kan være skikkelig krøkkete med spill det er mulig å fikse det da 5755461[/snapback] Jeg har aldri hatt ett eneste problem med Zonealarm og spill. Før nå med RO. Øystein Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg sleit så besatt med ZA i både BF1942 og BF2 Plutselig kunne spillet bli stoppet av ZA, men det var plent umulig å få fokus på dialogboksen, ergo var det å karre seg i taskmanager og stoppe bf-prosessen som hjalp. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg skjønner ikke hva the big fuzz is about. Etter og ha sett video og screenshots er jeg ikke videre imponert. Er det et rent multiplayerspill eller er det singel player og? Det eneste som så litt kult ut var den tanks simulatoren. De som har sammenlignet dette med Operation Flashpoint og Battlefield 2 skjønner ikke hva de sier. Dette lignet egentlig bare på en etterligning av Call of Duty serien. Det med at en bare tåler lite behøver nødvendigvis ikke å være noe bra. Spill any game på det høyeste vanskelighetsnivå så oppnår dere akkurat det samme. Det med at spillet går gjennom Steam gjør ikke saken bedre. Det eneste jeg likte var prisen. BTW, jeg har ikke prøvd spillet enda.. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Da har jeg kjøpt det, og holder på å laste det ned nå...så jeg får bare håpe at gameplayet veier opp for det ellers litt "sjabby" førsteinntrykket jeg fikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Da har jeg kjøpt det, og holder på å laste det ned nå...så jeg får bare håpe at gameplayet veier opp for det ellers litt "sjabby" førsteinntrykket jeg fikk. 5756837[/snapback] Det sitter en kar her ved sida av meg å spiller det as we speak, han er MED Det ser fantastisk konge bra ut! Lenke til kommentar
Agg Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det sitter en kar her ved sida av meg å spiller det as we speak, han er MED Det ser fantastisk konge bra ut! Hehe, er ca en halvtime igjen av downloaden nå, så begynner å glede meg litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå