Gå til innhold

PDA hvem bør jeg velge?


erikstein

Anbefalte innlegg

Sitter her og vurderer å anskaffe meg en PDA. Men jeg vet ikke hvilken jeg burde kjøpe. Skal ikke ha en med hauger av funksjoner, da de aldri vil bli brukt vil jeg tro (da mener jeg mp3 osv osv).

 

Har fått tilbud om å kjøpe en 4mnd. gammel Palm m505 for 2000,-. Er det et godt kjøp?

 

Har ikke planer om å bruke 7-8000,- på en pda :smile: Så det er ikke vits å anbefale de ekstremt dyre Compaq maskinene.

 

Enkelt å greit, hvem burde jeg velge? Skal skrive avtale, sjekke mail, sende sms..spille noen småspill osv.

 

Liker de ikke store og klumpete.

 

Noen synspunkter?

 

Takknemlig for svar :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Ta en titt på http://www.idedata.no. Kjempebra PDA side. Finner også en side hvor du definerer hva du skal bruke pda'n til.

 

Selv har jeg hatt 4 pda'er, både windows baserte (pocket pc) og såkalte palm-baserte.

Etter ett års tid med pocket pc har jeg nå gått tilbake til Palm-plattformen. Rett og slett på grunn av størrelsen. Klart pocket pc har en del mer muligheter (mp3, osv), men dette finnes det bedre ting til. En palm har du i skjortelommen og alltid tilgjengelig. Pocket pc er større, tykkere, tyngre og ikke alltid der når du trenger den. Jeg anbefaler deg palm helt klart hvis du skal erstatte papir-filofaxen.

 

Jostein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...