Gå til innhold

Hvor mange ghz trenger man til fremtidige spill?

yo_flo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sant du skal ha en laptop så støtter jeg p-trus sine forslag, særlig den med ATi X1600. Har hørt at kortet lar seg klokke ganske langt i forhold til default hastighet. Unreal spillmotoren som kommer om ikke alt for lenge har støtte for doble kjerner og mange spill skal bruke den, så det er nok veien å gå. Om du skal ha en enkelt prosessor så burde du fortelle litt mer om hvor den skal sitte. Om du allerede har et ASUS hk og ASUS adapter til p-m, eller har planer om å skaffe det, så ville jeg valgt den på 2GHz. Jo kraftigere jo bedre, men man må jo sette prisen i perspektiv til ytelsesforskjellene. For all del; kjøp en p-m med 533MHz FSB, ikke en med 400MHz. Å kunne kjøre avansert fysikk tror jeg blir viktig i framtidens spill og akkurat det er det cpu som tar seg av.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Så sant du skal ha en laptop så støtter jeg p-trus sine forslag, særlig den med  ATi X1600. Har hørt at kortet lar seg klokke ganske langt i forhold til default hastighet. Unreal spillmotoren som kommer om ikke alt for lenge har støtte for doble kjerner og mange spill skal bruke den, så det er nok veien å gå. Om du skal ha en enkelt prosessor så burde du fortelle litt mer om hvor den skal sitte. Om du allerede har et ASUS hk og ASUS adapter til p-m, eller har planer om å skaffe det, så ville jeg valgt den på 2GHz. Jo kraftigere jo bedre, men man må jo sette prisen i perspektiv til ytelsesforskjellene. For all del; kjøp en p-m med 533MHz FSB, ikke en med 400MHz. Å kunne kjøre avansert fysikk tror jeg blir viktig i framtidens spill og akkurat det er det cpu som tar seg av.

5612599[/snapback]

Ok... tror det blir den på 2ghz... takk for svarene folkens... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...