yo_flo Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) hva bør jeg velge hvis jeg vil at pcen skal ta spill i fremtiden : 2.0 ghz eller 1.7gh (med intel pentium m) ?? er det nesten likt eller er det stor forskjell? Takker for svar! Endret 15. februar 2006 av yo_flo Lenke til kommentar
mkon Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Om ikke prisen er så mye forskjellig så ta den største....størst er best Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 du bør ta en av disse snart vil spill bli optimalisert for DualCore. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Så sant du skal ha en laptop så støtter jeg p-trus sine forslag, særlig den med ATi X1600. Har hørt at kortet lar seg klokke ganske langt i forhold til default hastighet. Unreal spillmotoren som kommer om ikke alt for lenge har støtte for doble kjerner og mange spill skal bruke den, så det er nok veien å gå. Om du skal ha en enkelt prosessor så burde du fortelle litt mer om hvor den skal sitte. Om du allerede har et ASUS hk og ASUS adapter til p-m, eller har planer om å skaffe det, så ville jeg valgt den på 2GHz. Jo kraftigere jo bedre, men man må jo sette prisen i perspektiv til ytelsesforskjellene. For all del; kjøp en p-m med 533MHz FSB, ikke en med 400MHz. Å kunne kjøre avansert fysikk tror jeg blir viktig i framtidens spill og akkurat det er det cpu som tar seg av. Endret 15. februar 2006 av kjaks Lenke til kommentar
yo_flo Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Så sant du skal ha en laptop så støtter jeg p-trus sine forslag, særlig den med ATi X1600. Har hørt at kortet lar seg klokke ganske langt i forhold til default hastighet. Unreal spillmotoren som kommer om ikke alt for lenge har støtte for doble kjerner og mange spill skal bruke den, så det er nok veien å gå. Om du skal ha en enkelt prosessor så burde du fortelle litt mer om hvor den skal sitte. Om du allerede har et ASUS hk og ASUS adapter til p-m, eller har planer om å skaffe det, så ville jeg valgt den på 2GHz. Jo kraftigere jo bedre, men man må jo sette prisen i perspektiv til ytelsesforskjellene. For all del; kjøp en p-m med 533MHz FSB, ikke en med 400MHz. Å kunne kjøre avansert fysikk tror jeg blir viktig i framtidens spill og akkurat det er det cpu som tar seg av. 5612599[/snapback] Ok... tror det blir den på 2ghz... takk for svarene folkens... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Man bør ikkje belage seg på å alltid ta den med mest mhz.Arkitekturen er meget avgjørende for ytelse,og eg tør tippe på at denne blir viktigere i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå