Edmund Blackadder Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Nå skal jeg altså fikse min brors PC.. Jeg har tenkt å bare formatere hele driten og installere XP på nytt (Ta dokumenter osv på minnepinne). Så hvordan går man frem? Er det bare å boote med XP cden , begynne installasjon eller noe og så kommer det opp noe som jeg kan formatere diskene med? Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 bra jeg henger meg på her jeg også skal snart formatere pc'en jeg også bra innlegg Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Bare og boote fra Windows cd og følge en ganske grei anvisning hvordan du går frem, bla formatering. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) XP innstalasjon XP innstalasjons simulator Endret 15. februar 2006 av p-trus Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Takk for raskt svar og god forklaring. Dette blir som en lek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå