Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å gjøre Dean til main bad guy hadde vært tøft, men hvor passer Crowley inn i det? Det er nok mer sannsynlig at Rowena tar makten og sparker Crowley ut av Helvete. Da kan han i teorien bli nødt til å alliere seg med Sam, Dean og Cas for å stoppe henne. Hun er nok betydelig ondere enn ham (det så vi jo f.eks da han slapp henne ut), så hun kan nok rydde opp der nede og få ting tilbake på plass der de hører hjemme. Dermed sitter vi igjen med en Queen of Hell som ikke bare har det i kjeften, men også er i stand til å skape seriøst trøbbel her oppe på jorden. Kanskje det til og med går mot en ny apokalypse? Forrige var ille nok i seg selv, men denne gangen kan den følge hovedregelen til oppfølger: Gjør ting større og oftere. Neste sesong kan dreie seg om å stoppe dommedag (igjen), men denne gangen kan det skje mye tidligere (rett før jul?), og det kan få mye større konsekvenser. Kanskje noe i stil med Leviathans, bortsett fra at de denne gangen ikke ble stoppet i tide? Hadde vært morsomt om Supernatural våget å gå så langt. :)

Men vi har jo goså vært en snartur innom Oz, og H.P. Lovecraft dukket opp i en episode. Hadde gjerne sett at de fortsatt den biten, med Necronomicon, Cthulhu og alt det der. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Rowina er moren til Crowley. Han er sterkere enn henne, men han blir manipulert så det holder. Kan da godt henne at hun tar over makten der. Men ja, hadde ikke det vært perfekt? Crowley går desperat til Dean og trygler om hjelp til å drepe henne. Dean dreper Rowina med the blade, men før han dreper henne, så får hun kastet en spell over han og Dean dreper Crowley. Akkurat som Cain sa.

De kommer ikke til å gå så langt med å "la det skje": Dersom dem gjør det kunne dem like gjerne fjernet PG13 aldersgrensen slik at Sam og Dean for engangs skyld kan si bullshit istedet for bullscrap :p

Lenke til kommentar

Ja, Rowena er moren til Crowley, men det betyr fint lite. Tror neppe hun er fornøyd med å bare være en rådgiver, når hun like gjerne kan ta over makten selv. :) Muligens vil hun gi Crowney en "jobb" som rådgiver (slik hun er nå), men jeg tviler på at han vil godta det. Dermed forlater han Helvete og allierer seg med Sam, Dean og Cas. :)

Men hva om de tok det et steg lengre? Noen må jo slippe ut Metatron før eller siden, så hva om Rowena overtok makten der nede og allierer seg med Metatron? Da kan de både Himmel og Helvete sammen. :) En stund, i alle fall. Men de vil nok begge bli maktsyke (mer enn de allerede er) og gå til krig mot hverandre. Fun times. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jepp, og det var ikke bare tomme ord. En ting er at han sparket sin egen mor ut av Helvete, men han innrømmet vel også for seg selv at Dean og Sam er familie. Kan bli interessant å se hva som skjer der. Aner ikke hva Dean og Sam føler for Crowley, men spesielt Dean ser nok Crowley som familie også, selv om han neppe kommer til å iinnrømme det med det første.

Og hva skjer med Rowena nå? Var det tilfeldig at narrator nevnte noe med darkness da kameraet fokuserte på henne? vil hun ta hevn over Crowley, og i så fall, hvordan?Kjenner jeg gleder meg til fortsettelsen her. Det lover jo bra. :)

Lenke til kommentar

Er jo mulig, men jeg tror hun har større planer om det. Vil tro planen er å fjerne Crowley og ta makten der nede selv. :) Men vil hun klare det? Det siste jeg vil er å ha henne med i neste sesong, og spesielt ikke som "hovedfienden". Er ikke spesielt stor fan av henne eller skuespilleren.

Lenke til kommentar

Hun har neppe nok juice til å bare fjerne Crowley lett som en plett. Tror derfor han hun må ha adgang til en av bunkerene til Men of letters for å klare å finne noen curses som er kraftige nok. Hun kan heller ikke bare gå inn i bunkeren/e som hun fikk beskjed om at de var "witch proofed from bottom to top". Det jeg håper på er at Crowley dreper henne og ikke Dean eller Sam. Fordi det ville være temmelig lett for de to og bare knerte henne, men det vil være mer vanskelig for Crowley. Altså ser for meg et scenario hvor kanskje hun assaulter bunkeren og Crowley kommer til unnsetning. Hadde isåfall vært en kul twist.

Lenke til kommentar

Tja, bunkersen var vel ikke så veldig Wicket Witch protected from bottom to top... :p Men ja, hun er nok ikke sterk nok til å overmanne Crowley - ennå. Det var derfor hun forlot ham i første omgang, i stedet for å bare banke han opp litt og ta makten selv. Men hva om hun finner en måte inn i bunkersen ganske snart? Det er ennå god tid til å dra dit, hente noen spells osv og overmanne Crowley i sesongfinalen. :)

Lenke til kommentar

nå er vel wicked witch en anne type heks også? muligens sterkere enn henne og så det ville være litt forskjeller trodde jeg

Men ja enig med folk, tok seg opp med forrige episode, kjekt å se bobby igjen samt at ting begynner å løsne opp. Crowley begynner å ta seg sammen håper jeg.

Likte at Nr 42 var døren ut av himmelen, hadde nok gått for det nummeret selv ;)

Lenke til kommentar

Hvor mange typer hekser er det egentlig? Hva er forskjellen? Jeg trodde en heks var en heks? Men det er jo Supernatural vi snakker om, så reglene endres som det passer dem. :p 

Kjekt å se Bobby igjen, ja. Selv om jeg hadde håpet han tok portalen ut sammen med Castiel og havnet her nede på jorden. Det ville jo ikke vært det verste som er skjedd så langt. Hvor mange ganger har han, Dean, Sam og Cas dødd til sammen så langt? Men faren deres gir man jo blaffen i fordi han... øh... um... aner ikke helt. Bobby kan jo komme tilbake igjen og igjen, men ikke faren deres? Fordi...? :p

Lenke til kommentar

Hva en som er convient for plottet goes :D Er ikke usannsynlig at han kan dukke opp i en episode eller i det minste en cameo i en senere anledning, men jeg skjønner hva du sier. Hvis det er så "lett" å kontake en person i himmelen, hvorfor ikke John Winchester istedet for Bobby? Hvorfor krysset ikke engang tanken Sam og Dean? Ref. at dem sa at Bobby var "the only one that can do it!" Det er rett og slett ingen god forklaring på det annet enn at han er ikke med i serien lenger, og derfor er det ikke viktig lenger for serieskaperne å ha han med.

Lenke til kommentar

Nja, vi hadde jo den rimelig episke 200de episoder med musikalen og alt det der, og selv Chuck dukket opp på slutten. Hadde de tenkt å ta faren tilbake igjen, om enn så bare i en cameo, ville de nok ha gjort det da. Jeg tror de heller valgte musikalløsningen for å få med så mange karakterer som mulig, uten å bruke de samme skuespillerne.

Og ja, det er litt rart de aldri har tenkt tanken på å få faren tilbake. Faren døde, dro til Helvete og ble sendt til Himmelen (antar man, men det ble aldri bekreftet.) Bobby på sin side døde, kom tilbake som spøkelse, ble drept for godt når de brente flasken, dro til Helvete og til slutt sendt til Himmelen, og likevel fant de en måte å få ham tilbake på. Så hvorfor ikke faren? Og for den saks skyld, var ikke moren også en hunter? Mener å huske det i en eller annen tidsreise. (Og når det er sagt... "Sam... wherever you are... mom's a babe, and I'm going to Hell. Again.") :D :D :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En av dem beste episodene i hele serien etter min mening. :w00t:

Supernatural-The-Prisoner-Season-10-Epis

Trodde nesten at sykepleieren skulle klare å stikke han med den sprøyta og han kom til å våkne opp som en demon. Håper virkelig ikke at han kommer til å miste The Mark i finalen. Dean på et never ending killing rampage er en fet karakter utvikling. Trodde nesten at han kom til å drepe Castiel på slutten av episoden ettersom han nettopp hadde skutt den (for mangel på bedre ord) highschool kidden som var uskyldig. Nei, dette var en av seriens aller beste episoder. Dean er jo nå såpass sterk at selv uten The Blade kunne han outmatche Castiel i en fight uten våpen. 

Likte også det at Sam klarte å dra ut det siste menneskelige av Crowley, så nå tviler jeg på at vi kommer til å se en særlig "snill" Crowley i fremtiden. Var nesten 100% sikker på at Sam ikke kom til å drepe han, ettersom etter min mening, så ville Crowleys død bli en stor downer for serien.

Håper dog på at vi kommer til å se mer av Death fremover. En karakter som har blitt underbrukt.

Endret av GeneralUser
Lenke til kommentar

En av dem beste episodene i hele serien etter min mening. :w00t:

Supernatural-The-Prisoner-Season-10-Epis

Trodde nesten at sykepleieren skulle klare å stikke han med den sprøyta og han kom til å våkne opp som en demon. Håper virkelig ikke at han kommer til å miste The Mark i finalen. Dean på et never ending killing rampage er en fet karakter utvikling. Trodde nesten at han kom til å drepe Castiel på slutten av episoden ettersom han nettopp hadde skutt den (for mangel på bedre ord) highschool kidden som var uskyldig. Nei, dette var en av seriens aller beste episoder. Dean er jo nå såpass sterk at selv uten The Blade kunne han outmatche Castiel i en fight uten våpen. 

Likte også det at Sam klarte å dra ut det siste menneskelige av Crowley, så nå tviler jeg på at vi kommer til å se en særlig "snill" Crowley i fremtiden. Var nesten 100% sikker på at Sam ikke kom til å drepe han, ettersom etter min mening, så ville Crowleys død bli en stor downer for serien.

Håper dog på at vi kommer til å se mer av Death fremover. En karakter som har blitt underbrukt.

Er helt enig, gøy episode og digger at dean har gått rampage, samt at crowley er back, følte egentlig sam fortjente enn mer straff, kjenner jeg hater han for øyeblikket men ser også grunnen hans men hva forventet han skulle skje når de prøver å drepe the king of hell med en liten hex bag? 

Hadde blitt utrolig lei meg om dean hadde bare drept castiel sånn uten videre der ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...