Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Likte dagens episode, dæven hun demon dama som er ute etter sam er HOT. Lurer på hvor de får tak i damene... Dagens episode var jo "hawt!" Handlingsmessig var det en brukbar episode, ga litt innsyn i hvordan sesongen kan utvikle seg. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men wtf, var ikke hu dama i siste episode spilt av hu samme dama som spilte hun kunsthandlerdama som Sam hooker opp med i sesong1? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Steike, crossroad demon dama er hot. Veldig spennede episode, elsker den litt mørke versonen av Sam. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Serien blir bare bedre og bedre, mer og mer story I motsettning til andre serier som blir svakere ettersom sesongene går. Håper Sam prøver og finne ut hvem som egentlig har den kontrakten.. Kanskje det er Lucifer him self Fredagens høydepunkt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kan ikke si at jeg har hørt uttrykket: "Å selge sjelen sin til Gorgon Vaktmester" før. =p Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Gud hun der kjerringen med den britiske aksenten er ufatellig irriterende å høre på.. Ødlegger faktisk alt! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Britisk aksent? Er den ikke australsk da? Anyway driter i hvordan hun hører ut, look er alt ;P og hun har absolutt det ;D Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hehe det skal hun ha ja Men blir så sykt irritert hehe, heldigvis er det en helt sykt bra serie ellers Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Harmony fra Angel og Buffy namnam, kul episode. Vampyrer i love ;D Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Harmony fra Angel og Buffy namnam, kul episode. Vampyrer i love ;D Jeg hater vampyrer, men det var en god episode. Spesielt med tanke på at de endelig fikk fjerna Gordon. Håper bare de skal starte jakte han som holder kontrakten til Dean og vi får vite mer om hun Demon dama som folger etter Sam. Uansett pause fram til 13 desember ser det ut til.. Kjipern ;( Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har de kansellert serien? Den episoden som skulle komme 13 desember kom, men har ikke kommet flere episoder etter det. Endret 6. januar 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 nei men det er streik Episoder sesong 3 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ah, takker for svar. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har ikke sett Supernatural, har en kompis som skryter veldig av det.. Er det bra, går jeg glipp av noe? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vil egentlig spørre om det og, men jeg hater Jensen Ackles(?) og Smallville. Så vil jeg like serien for det? Følgte forresten med en liten stund i starten, men bare ga opp når serien ble så tåpelig at en bil var en stygg fæl badguy. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg synes ikke at det er den beste serien akkurat, men gøy å se på når man kjeder seg. Så jeg vil anbefale det hvis dere kjeder dere en dag. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg synes det er den beste "supernatural"/fantasy/fiction serien som går nå. Jensen Ackles er faktiskt en meget bra skuespiller, i tillegg er han morsom. Dette er en MUST serie. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Utrolig bra episode i dag, som jeg elsker Ruby så jævla hot. Og en spennede karakter, lærte mye fra om hun i dag, men trur hun har en mye større agenda enn og gjøre Sam til en bedre jeger før Dean dør. Også er så jævla bra og se Sam utvikle seg til og bli en mindre hennsynsløs hunter, " really? kill them, but their humans?" Vet vi med en sikkerhet at kreftene Sam og de andre utvalgte fikk har blitt borte? Jeg trur nok vi får se Sam utvikle noen krefter etterhvert. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 helt enig, serien blir bare bedre og bedre, og er den serien jeg gleder meg mest til for en ny episode. Smallville har blitt shite, LOST likeså, Prison Break har mista sjarmen, KyleXY sesong 2 er reva, og det er vel de jeg gleder meg til å se neste av. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg følger med på supernatural og syntes det er en bra serie.Ikke så skummel(leste kun første side for jeg gadd ikke pløye gjennom alt).Ganske morsom også. Og til Wollan og Mahavishnu så er det en serie som er verdt å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå