Gå til innhold

Supernatural - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg hadde rett. Sesongfinalen av Once Upon A Time var i natt. Ikke helt sikker på hva jeg mener om slutten. Det var ganske forutsigbart, men kan nok bli en rimelig interessant fjerde sesong. Cliffhangeren var i det minste bedre enn forrige gang. ;) Øh, glemte at dette bare er halv-sesongen, og det er fortsatt siste halvdel igjen? I så fall... WTF? :p

Edit: Gravde frem denne tråden om OupA i stedet, så blir det mindre off-topic her. :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1387332

ja men hvorfor drar du dette opp i supernatural tråden? :p

edit: så editen din nå ;)

Endret av topvulture
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Hehe ja, håper å se noe mer galskap der. Angående crowley, så antar jeg at han ikke blir drept med det første. Han er en god karakter i serien. Liker at de har klart å holde i gang det interne dramet mellom brødrene også. Videre har både Jensen og Jared allerede signet opp for sesong 10, så blir spennende om de får til noe nytt.

President for CW har også sagt at dersom ratingen av showet fortsatt holder seg så er det antatt å gå enda videre til sesong 11+.

Kilde: http://screenrant.com/supernatural-season-10-11-renewal-cw/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

forøvrig en grei episode denne uken, nok en filler, men greit å få sett gamle kjente karakterer igjen og da :) en sterk character hun der Jodie, litt rar episode til tider men var gøy, spesielt badass Dean som nok en gang redder Sam(må vel være 10 gang denne sesongen) Virker som Mark of Cain gir han superstrenght ettersom han tross alt med ren muskelstrengt slo han ene vampyren og kappet av hodet, "look at me bitch!"

Lenke til kommentar

Synes episoden var ganske kjedelig, og kan ikke si jeg gleder meg til neste. Den episoden heter Bloodines, og er introen til spin-off serien. Blir nok ikke mye action med Castiel, Crowley osv før etter den.

ah, enda en slik en :( tror serien hadde vært bedre med mindre episoder og mer story-arc basert enn disse random MOTW greiene hele tiden. ihvertfall la MOTW være relatert på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Synes episoden var ganske kjedelig, og kan ikke si jeg gleder meg til neste. Den episoden heter Bloodines, og er introen til spin-off serien. Blir nok ikke mye action med Castiel, Crowley osv før etter den.

ah, enda en slik en :( tror serien hadde vært bedre med mindre episoder og mer story-arc basert enn disse random MOTW greiene hele tiden. ihvertfall la MOTW være relatert på en eller annen måte.

Så halve episoden, men gadd ikke mer. Gørrkjedelige saker, som forventet. På den annen side er det bare tre episoder igjen av sesongen, så de er nødt til å fyre i gang hovedhistorien i neste episode og bygge opp til finalen. Men samtidig var det jo bare fire episoder igjen, og de hadde Bloodlines i dag? Ganske kjipt. Den burde absolutt ha vært tidligere i sesongen. Arrow hadde jo de to origin-episodene til The Flash som sesongavslutning før jul. Det gav oss en helt syk sesongavslutning, og de kan bruke resten av sesongen på å ikke snakke om The Flash. :)

Btw litt ironisk at hele poenget med serien i utgangspunktet var MOTW. :p Alt vi hadde av historie i den første sesongen var jakten på faren deres, jakten på den guløyde demonen og en hel dross MOTWs. Det var nettopp derfor jeg likte serien i første omgang. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Rimelig bra sesongavslutning, og jeg håper virkelig de gjør noe tøft ut av den slutten. På den ene siden kan det ta serien i en helt ny retning og gjør det morsomt igjen, men de kan fort ende opp med å gjøre mer av det samme. Krysser fingrene for at de våger å ta sjanser. :)

Starten på sesongen var Sam som "døde", og Gaadriel tok over. Dermed måtte Dean kvitte seg med ham og redde Sam. Får vi nå det stikk motsatte, med Sam som må sparke First Blade ut av Dean for å redde ham? Eller våger vi å håpe Dean nå er en demon, så å redde ham blir rimelig håpløst? Det jeg håper er at Dean er død (er det tredje eller fjerde gang?) :p og kroppen hans er 100% overtatt av First Blade. Dermed må Sam og Cas hente Dean tilbake fra Helvete, Himmelen, Purgatory eller hvor fanken han nå er, og dytte ham tilbake inn i kroppen hans. Det kan jo bli... interessant. :p Men frykter Dean vil være normal i neste episode, og bli mer og mer overtatt av First Blade frem til sesongavslutningen før jul.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

god sesongavslutning! bra skuespillerprestasjon over hele linja denne gang, spennende med dean neste sesong, måtte jo skje noe slikt :D Håper de tar det en litt ny retning :) litt vanskelig å se for meg hvordan de skal greie dette, blir jo også siste sesong så håper jo på en heidundrende avsluttende sesong!

Fatter ikke hvorfor de ikke drar fra hva dean gjorde mot sam i tidligere sesongen når han ble demon / satans vessel, hvis det var noen som visste hva dean gikk gjennom så må det jo ha vært han ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...